Spee heeft politiebewaking

Hij verdient een belasting aanslag van 200.000.000 euro.

Alleen in zijn portomonaie raak je zo'n lul.
 
Hij verdient een belasting aanslag van 200.000.000 euro.

Alleen in zijn portomonaie raak je zo'n lul.

Hij verdient zijn ontslag... :)
Ondanks zijn verwoedde pogingen het hardrijden, bumperkleven enz. aan te pakken, gebeurd het dagelijks vele keren en is het niet tegen te gaan. Die man heeft dus geen overwicht in deze kwestie en dus functioneert hij niet... *D
 
Laatst bewerkt:
De meesten hier zullen ....
...
...
...om een politicus wakker te schudden is door dat direct, persoonlijk en hard te doen, lijkt het.
:^ Kan 't niet beter verwoorden.

Ik moet eerlijk toegeven dat ik 't bericht van een brandbom in Spee's kantoor met vreugde las. Ik heb in de loop der tijd een behoorlijke haat tegen die eikel ontwikkeld.
Dus als iemand regels hanteert/invoert waar je t niet mee eens dan pleur je maar een brandbom bij 'm naar binnen???
We hebben het hier niet over iemand die op een normale wijze regels hanteert of invoert, maar over iemand die bezig is onder het motto verkeersveiligheid op kompleet belachelijke wijze weggebruikers te plukken, met als enig doel het genereren van zoveel mogelijk inkomsten. Dit heeft niets, maar dan ook niets meer met verkeersveiligheid te maken.
Die klootviool maakt zichzelf met de dag minder geloofwaardig.

In het geval Spee lijkt me een brandbommetje om de hufter wakker te schudden wel op z'n plek. Gezien het formaat van de plaat voor z'n kop verwacht ik echter niet dat het wat uit zal halen.

Voor het geval het nog niet helemaal duidelijk was, ja ik haat Spee. :r
 
...maar over iemand die bezig is onder het motto verkeersveiligheid op kompleet belachelijke wijze weggebruikers te plukken, met als enig doel het genereren van zoveel mogelijk inkomsten. Dit heeft niets, maar dan ook niets meer met verkeersveiligheid te maken.
Helaas blijft hij slechts de uitvoerder van het overheidsbeleid die inkomsten uit boetes zelfs in de begroting meeneemt en niet kijkt naar wat het oplevert kwa verkeersveiligheid...

Dat hij veel plezier in z'n werk lijkt te hebben is dan voor hem mooi meegenomen ;)



Dus die brandbom kan beter naar het kabinet gegooid worden als bedenker van het verkeersboetebeleid :(
 
Dus als iemand regels hanteert/invoert waar je t niet mee eens dan pleur je maar een brandbom bij 'm naar binnen???

Zou het een milieuactivist geweest zijn... :X O-) :?

staat hier al ergens vermeld dat IK niets te maken heb met het ontwikkelen van de nieuwe userpolicy O-) O-) maar slechts volgzaam uitvoerder ben, zoals ik tenslotte gewend ben ?? :X O-) })
Ik zeg niet dat ik een brandbom zou gooien. Brandbommen zijn voor amateurs en bovendien is de benzine te duur... Das zonde. :X

Maar met het klimaat zoals het nu is, kun je er wel op wachten dat het gebeurt. Das geen goedkeuring maar een constatering. En feit is wel dat de 'hoge heren' in belangrijke mate ook zelf verantwoordelijk zijn voor het ontstaan van dat klimaat.

En nee, ik kan me er niet druk om maken. Als er bij een winkelier hier op de hoek een ruit ingegooid wordt door hangjongeren of wat dan ook, vind ik dat een stuk erger.
 
Laatst bewerkt:
Ach, als de overheid extremimse echt wilde verbannen was er geen brandbom gegooid, dan was hij niet eens landelijk verkeersofficier geworden.
Net als de Amerikanen... Sommige mensen zijn goed op een plek zolang het voor hen voordelen heeft, en als de stront tegen de ventilator knalt worden ze als (stank voor) dank hard aan de kant gezet door de toko die hen daar zelf neergeplempd heeft (denk aan Saddam, de Mujahidin enz enz)

Flits-extremist dhr Spee is goed genoeg voor het vullen van de schatkist, maar wanneer het druppeltje de emmer heeft doen overlopen van de publieke opinie gooit de politiek hem bij het oud vuil.
 
Helaas blijft hij slechts de uitvoerder van het overheidsbeleid die inkomsten uit boetes zelfs in de begroting meeneemt en niet kijkt naar wat het oplevert kwa verkeersveiligheid...

Dat hij veel plezier in z'n werk lijkt te hebben is dan voor hem mooi meegenomen ;)



Dus die brandbom kan beter naar het kabinet gegooid worden als bedenker van het verkeersboetebeleid :(

jaa, jullie brengen het allemaal wel zo leuk.
hoe moet er dan gecontrolleert worden.
en wie zegt dat de volgde Ovj beter en handzamer is.
of die geen idioter gedrag gaat vertonen.
ja, jullie die op cda en lpf en vvd gestemd hebben.
jullie zijn de beleids bepalers ,ja, degene die domweg stemmen op de moraalridders.
want je stem gedrag heeft te maken met hoe vaak er gecontrolleert word.
en hoe hoog de boetes zijn en worden.

oooooooooooooooooojaaaaaaaa,
er bestaan in nederland geen ras egte bewoners want iedereen heeft wel een familielid die in of uit het buitenland komt.
(dit is wetenschappelijk onderbouwt)

RESPECT 2 ALL
 
jaa, jullie brengen het allemaal wel zo leuk.
hoe moet er dan gecontrolleert worden.
en wie zegt dat de volgde Ovj beter en handzamer is.
of die geen idioter gedrag gaat vertonen.
ja, jullie die op cda en lpf en vvd gestemd hebben.
jullie zijn de beleids bepalers ,ja, degene die domweg stemmen op de moraalridders.
want je stem gedrag heeft te maken met hoe vaak er gecontrolleert word.
en hoe hoog de boetes zijn en worden.

oooooooooooooooooojaaaaaaaa,
er bestaan in nederland geen ras egte bewoners want iedereen heeft wel een familielid die in of uit het buitenland komt.
(dit is wetenschappelijk onderbouwt)

RESPECT 2 ALL
Dan mag ik toch hopen dat je de resultaten niet letterlijk overgenomen hebt... Dan belooft dat niet veel goeds over de kwaliteit van het onderzoek. :+

En verder, noem mij eens een politieke partij die een beter beleid heeft op verkeersgebied en die daarnaast ook nog een echt programma heeft op andere gebieden? Tis misschien een openbaring voor je, maar NL bestaat niet alleen uit verkeersbeleid.
 
Onze bekende verkeerofficier van justitie, dhr. Spee, heeft sinds kort permanente politiebeveiliging, althans voor zijn kantoor hier in Soesterberg.
Er is een brandbom zijn kantoor ingegooid.
Wordt waarschijnlijk meer bekeuringen uitschrijven om de schade te compenseren :r

BTW ik weet nergens van, ik kom net terug van vakantie.
die goozah die dat gedaan heeft moeten ze een lintje geven... ;)
 
:^ :^

Hij word op deze manier benaderd omdat hij gewoon z'n werk goed doet..??
Als hij op deze manier ergens anders had gewerkt, gezondheidszorg of bestrijdeing criminaliteit had iedereen m verafgod.
T is dus puur omdat hij nu verkeer heeft gekozen als vakgebied.

En dan hoor je t liefst dezelfde schreeuwerts als die om het hartst schreeuwen over vrijheid van meningsuiting enzo |( |(
nou sorry hoor, maar er zijn zelfs mensen binnen het korps die op hem spugen ...met zijn ideeeen...dus zo geweldig is ie niet...
 
Hij verdient een belasting aanslag van 200.000.000 euro.

Alleen in zijn portomonaie raak je zo'n lul.
je kan ook ze lul heel hard raken met een portomonee....die vast zit aan een hijskraan met sloopkogel
 
nou sorry hoor, maar er zijn zelfs mensen binnen het korps die op hem spugen ...met zijn ideeeen...dus zo geweldig is ie niet...

Dus als er mensen binnen je werkomgeving het niet met jou, of je werkwijze, eens zijn, moet er maar eens met bommen worden gegooid.

[me]Sjoske gaat zich vanaf maandag maar heeeeeeeeell rustig houden :X [/me]
 
Dus als er mensen binnen je werkomgeving het niet met jou, of je werkwijze, eens zijn, moet er maar eens met bommen worden gegooid.

[me]Sjoske gaat zich vanaf maandag maar heeeeeeeeell rustig houden :X [/me]
geweld en aanslagen zijn GEEN oplossing..simpel...dus bommen gooien is ook geen oplossing...

maar tis wel frapant dat er mensen binnen de politie al vragen hebben over zijn gekozen beleid en structuur...(lijkt me wel apart niet?)
 
geweld en aanslagen zijn GEEN oplossing..simpel...dus bommen gooien is ook geen oplossing...

Blij dat we het daar over eens zijn ;)

maar tis wel frapant dat er mensen binnen de politie al vragen hebben over zijn gekozen beleid en structuur...(lijkt me wel apart niet?)

Er zullen altijd mensen zijn binnen welke afdeling dan ook die het niet eens zijn met de werkwijze van een ander.

[hypothetisch]
Jij zult er ook vast aan je bureau hebben gehad die jou wel ff kwamen vertellen dat je dat draadloze netwerk toch echt anders had moeten inrichten.
[/hypotetisch]

Deze mensen zullen de eerste zijn om hun kritiek te spuwen wanneer ze merken dat mensen daar ontvankelijk voor zijn.

[hypotetisch]
Denk aan het moment dat het draadloze netwerk toch een (onvoorzien) probleem gaat vertonen, die zeurdert aan je bureau zal onmiddelijk de kans grijpen om te gaan verkondigen dat dat niet was gebeurt als ze naar hem hadden geluisterd.
[/hypotetisch]


Wil jullie er echt iets aan doen.

Schrijf een brief waarin je alle argumenten (die hier op dit forum aangedragen worden want daar zitten echte wel goede tussen) op een rijtje zet.
Zet daar handtekeningen onder van alle betrokken MF'ers en rij met zijn allen naar Den Haag waar je de brief overhandigt aan de minister van V&W. Pers erbij doet het altijd goed, bovag is misschien ook wel geinteresseerd en de MAG wil er misschien ook wel bij aanwezig zijn.

Wanneer dit niet helpt kun je altijd nog acties gaan uitvoeren (blokkeren van knooppunten o.i.d) om je gelijk te halen. Doe eens creatief zouk zeggen

Als het jullie allemaal echt zo hoog zit, doe er dan ook iets aan. Nu lijkt het meer iets waar lekker over ge-OH'd kan worden om de wintermaanden door te komen. Iedereen staat aan de zijlijn te kijken en heeft er een mening over maar iets willen doen, ho maar

Dit laatste is overigens aan iedereen en niet zozeer aan Napo persoonlijk :)
 
Ik zeg niet dat ik een brandbom zou gooien. Brandbommen zijn voor amateurs en bovendien is de benzine te duur... Das zonde. :X

Maar met het klimaat zoals het nu is, kun je er wel op wachten dat het gebeurt. Das geen goedkeuring maar een constatering. En feit is wel dat de 'hoge heren' in belangrijke mate ook zelf verantwoordelijk zijn voor het ontstaan van dat klimaat.

En nee, ik kan me er niet druk om maken. Als er bij een winkelier hier op de hoek een ruit ingegooid wordt door hangjongeren of wat dan ook, vind ik dat een stuk erger.

Sorry Orph maar das een beetje hypocriet, dus alles is oke zolang het maar niet te dicht bij je in de buurt komt.
Jammer
 
Blij dat we het daar over eens zijn ;)Er zullen altijd mensen zijn binnen welke afdeling dan ook die het niet eens zijn met de werkwijze van een ander.

[hypothetisch]
Jij zult er ook vast aan je bureau hebben gehad die jou wel ff kwamen vertellen dat je dat draadloze netwerk toch echt anders had moeten inrichten.
[/hypotetisch]

Deze mensen zullen de eerste zijn om hun kritiek te spuwen wanneer ze merken dat mensen daar ontvankelijk voor zijn.

[hypotetisch]
Denk aan het moment dat het draadloze netwerk toch een (onvoorzien) probleem gaat vertonen, die zeurdert aan je bureau zal onmiddelijk de kans grijpen om te gaan verkondigen dat dat niet was gebeurt als ze naar hem hadden geluisterd.
[/hypotetisch]


Wil jullie er echt iets aan doen.

Schrijf een brief waarin je alle argumenten (die hier op dit forum aangedragen worden want daar zitten echte wel goede tussen) op een rijtje zet.
Zet daar handtekeningen onder van alle betrokken MF'ers en rij met zijn allen naar Den Haag waar je de brief overhandigt aan de minister van V&W. Pers erbij doet het altijd goed, bovag is misschien ook wel geinteresseerd en de MAG wil er misschien ook wel bij aanwezig zijn.

Wanneer dit niet helpt kun je altijd nog acties gaan uitvoeren (blokkeren van knooppunten o.i.d) om je gelijk te halen. Doe eens creatief zouk zeggen

Als het jullie allemaal echt zo hoog zit, doe er dan ook iets aan. Nu lijkt het meer iets waar lekker over ge-OH'd kan worden om de wintermaanden door te komen. Iedereen staat aan de zijlijn te kijken en heeft er een mening over maar iets willen doen, ho maar

Dit laatste is overigens aan iedereen en niet zozeer aan Napo persoonlijk :)
goed verhaal zou ik zeggen...
maarum...hoeveel acties zijn er al niet geweest? hoeveel knooppunten (in maastricht toen door kampers geloof ik) zijn er al niet dicht gegooid..met vrachtwagen en het hele arsenaal...

nu weer iets met grijs kenteken, nog meer scherpere controles, .....joh...je we kunnen we hard schreeuwen...maar we hebben niet veel in te brengen snappie...

als die gasten iets willen doen ...doen ze het toch wel...(hogere boetes enz.)wij burgers zijn gewoon de lul...
 
Sorry Orph maar das een beetje hypocriet, dus alles is oke zolang het maar niet te dicht bij je in de buurt komt.
Jammer
Nee, dat is niet wat ik bedoel. Wat ik bedoel te zeggen is dat ik meer medelijden heb met een winkelier, particulier, etc. Gewone mensen zogezegd, die met geweld of vernieling oid geconfronteerd worden dan met één of andere politicus die zoiezo alleen maar bezig is met graaien, zakken vullen, proberen zichzelf zoveel mogelijk op TV te krijgen en in het algemeen alleen maar met zijn eigen agenda bezig is.
 
goed verhaal zou ik zeggen...
maarum...hoeveel acties zijn er al niet geweest? hoeveel knooppunten (in maastricht toen door kampers geloof ik) zijn er al niet dicht gegooid..met vrachtwagen en het hele arsenaal...

nu weer iets met grijs kenteken, nog meer scherpere controles, .....joh...je we kunnen we hard schreeuwen...maar we hebben niet veel in te brengen snappie...

als die gasten iets willen doen ...doen ze het toch wel...(hogere boetes enz.)wij burgers zijn gewoon de lul...


Dat van die kampers was volgens mij een actie die niet geheel geweldloos verliep, wat dus maar een voorbeeld geeft van hoe het niet moet. Een actie hou je om de publieke opinie naar je hand te zetten niet om hem tegen je te krijgen.

Grijs kenteken is jarenlang misbruikt door mensen die het niet mochten gebruiken, was namelijk vanaf het begin bedoelt voor de middenstand en niet voor elke jan jurk die goedkoop zijn meubels wou vervoeren o.id. Mensen denken dat wanneer iets niet gecontroleerd wordt dat het dan ineens mag en wanneer ze dan wordt verteld dat het niet meer mag denken ze er recht op te hebben. Ze hebben er van kunnen profiteren en dat is nu gewoon afgelopen, zuur maar helaas.

Er zijn ook voorbeelden te geven van acties die wel resultaat hebben gehad. Verschillende acties van de MAG (denk aan de motorvriendelijke geleiderail) bijvoorbeeld

Tot nu toe heb ik alleen nog nooit een actie gezien die het verkeersbeleid aan de kaak stelt. Alleen de TTC maar die zorgden er zelf vrij snel voor dat ze door de relevante personen niet serieus werden genomen.

Zeggen dat iets toch niet helpt is te makkelijk.
 
Dat van die kampers was volgens mij een actie die niet geheel geweldloos verliep, wat dus maar een voorbeeld geeft van hoe het niet moet. Een actie hou je om de publieke opinie naar je hand te zetten niet om hem tegen je te krijgen.

Grijs kenteken is jarenlang misbruikt door mensen die het niet mochten gebruiken, was namelijk vanaf het begin bedoelt voor de middenstand en niet voor elke jan jurk die goedkoop zijn meubels wou vervoeren o.id. Mensen denken dat wanneer iets niet gecontroleerd wordt dat het dan ineens mag en wanneer ze dan wordt verteld dat het niet meer mag denken ze er recht op te hebben. Ze hebben er van kunnen profiteren en dat is nu gewoon afgelopen, zuur maar helaas.

Er zijn ook voorbeelden te geven van acties die wel resultaat hebben gehad. Verschillende acties van de MAG (denk aan de motorvriendelijke geleiderail) bijvoorbeeld

Tot nu toe heb ik alleen nog nooit een actie gezien die het verkeersbeleid aan de kaak stelt. Alleen de TTC maar die zorgden er zelf vrij snel voor dat ze door de relevante personen niet serieus werden genomen.

Zeggen dat iets toch niet helpt is te makkelijk.
ttc waren bikkels..in mijn ogen...waren eerlijk..hadden gelijk...en wat is gebeurd...spee en zijn vriendjes hebben een politiek spel gespeeld en zo lang gezocht totdat ttc bezweek....gewoon zonder geweld...iemand het nekje omdraaien.

spee is gewoon een boef"je" met geld, middelen, en politieke kracht waardoor hij met zijn "macht" je heel makkelijk klem kan zetten....

en wat betreft die goeie acties van de mag, die 2km veilige vangrail die er is in nederland brengt TOTAAL GEEN zoden aan de dijk...
als dat nou echt impact zou hebben zou half nederland al bezaaid moeten zijn...met veilige vangrail...

v&w denkt...het kost bakken met geld en die paar motorrijders die zich kapotrijden t zal v&w een zorg zijn...zonder dat ze dat zeggen...(ze maken een afweging...wat levert het op? en wat kost...het levert een paar mensen levens op ...ut kost miljoenen om nederland veilig te maken...)kortom ...het gebeurt niet/of nauwelijks...

toch?
 
der worden ook bakken met geld uitgegeven aan 30, 60, 70km/h zones, en dat levert ook niets op (behalve MEER ongevallen en doden als ik de laatste stats van het CBS bekijk).
 
Terug
Bovenaan Onderaan