Spee heeft politiebewaking

#155

Die hard MF'er
4 mrt 2003
339
0
Soesterberg
Onze bekende verkeerofficier van justitie, dhr. Spee, heeft sinds kort permanente politiebeveiliging, althans voor zijn kantoor hier in Soesterberg.
Er is een brandbom zijn kantoor ingegooid.
Wordt waarschijnlijk meer bekeuringen uitschrijven om de schade te compenseren :r

BTW ik weet nergens van, ik kom net terug van vakantie.
 
Onze bekende verkeerofficier van justitie, dhr. Spee, heeft sinds kort permanente politiebeveiliging, althans voor zijn kantoor hier in Soesterberg.
Er is een brandbom zijn kantoor ingegooid.
Wordt waarschijnlijk meer bekeuringen uitschrijven om de schade te compenseren :r

BTW ik weet nergens van, ik kom net terug van vakantie.

als je ook bekijkt wat voor en hoeveel verwensingen de beste man ook krijgt.

daar gaat de samenhorigheid ahahahahahahaahahahahahahahahahahah.


full
 
[politiek incorrect modus]
Hmm, als ie nog politie bewaking nodig heeft, hebben ze blijkbaar niet goed gemikt. :+
[/politiek incorrect modus]

Valt mee/tegen dat dat nog zolang geduurd heeft voor het nodig was. Braaf volkje die Nederlanders.
 
Onze bekende verkeerofficier van justitie, dhr. Spee, heeft sinds kort permanente politiebeveiliging, althans voor zijn kantoor hier in Soesterberg.
Er is een brandbom zijn kantoor ingegooid.
Wordt waarschijnlijk meer bekeuringen uitschrijven om de schade te compenseren :r

BTW ik weet nergens van, ik kom net terug van vakantie.

Verbaast me helemaal nix weet je dat :P
 
ik wens natuurlijk niemand de dood in, maar hij mag wel met vervroegd pensioen.
beetje hypokriet als mensen dit goedkeuren. want dit gebeurde ook een poosje terug, maar toen heette het slachtoffer van gogh.
 
ik wens natuurlijk niemand de dood in, maar hij mag wel met vervroegd pensioen.
beetje hypokriet als mensen dit goedkeuren. want dit gebeurde ook een poosje terug, maar toen heette het slachtoffer van gogh.


Nou Pensioen? Een andere baan in een ander dicipline waar ie al elders op dit forum naar toe verwezen is...
Als ie met pensioen mag moet dat ook betaald worden door ons ergo nog meer bekeuringen :+
 
K*T

Kwoon ook in S'berg maar heb niet zo'n mooi alibi als TS

Moet ik me alvast zorgen gaan maken?!?!?!
 
Tering wat een idioot die gast, als je dan naar Spee gooit, gooi dan raak... B|
Die vent heeft een niet te missen ego... |(








Serieus gezien kan het natuurlijk niet door de beugel en is het belachelijk om de zaken weer op zo'n aso manier op te lossen. Wordt tijd dat we niet enkel in het verkeer zwaardere straffen krijgen, maar dat die lijn ook wordt doorgetrokken naar het echte strafrecht! De verkeersboetes blijven stijgen, omdat wij het zogenaamd niet willen leren. Echter de overige straffen blijven aan de slappe kant, ondanks dat NL steeds crimineler, aso en harder wordt... :?
 
Maar als je het wilt veranderen in het meest regelneukend land* ben je 10 jaar verder en is de regel niet meer nodig :o Achja brandbom is wel erg over de schreef maar neemt niet weg dat ik hem een onzettende debiel blijf vinden. Nog mooier is dat conflict tussen de moslims en de rest van Nederland en Balkenellende met zn legendarische speech, hij denkt ook echt dat zo een toespraak helpt, vind hem wel erg ouderwets denken. Nederland vind ik echt een land van de halve maatregelen :P
 
Het is hem gegunt de smerige **********. Ik wens Spee geen letsel oid toe, maar normaal moeten wij altijd achteromkijken of we door één van z'n flitspieten worden gevolgd. Laat hem nu maar eens lekker de pleuris krijgen.
 
[sarcasmemode]
Één brandbom maar, je mag tegenwoordig ook niks meer *D
[/sarcasmemode]

Eigenlijk is natuurlijk te gek voor woorden dat een officier van justitie beveiliging nodig heeft. Maar hij heeft het er zelf wel een beetje naar gemaakt met zijn heksenjacht.
 
[sarcasmemode]
Één brandbom maar, je mag tegenwoordig ook niks meer *D
[/sarcasmemode]

Eigenlijk is natuurlijk te gek voor woorden dat een officier van justitie beveiliging nodig heeft. Maar hij heeft het er zelf wel een beetje naar gemaakt met zijn heksenjacht.

Hoezo dan :? ook al zuigt zn beleid, dit is toch niet goed te praten. :X
 
Eigenlijk is natuurlijk te gek voor woorden dat een officier van justitie beveiliging nodig heeft. Maar hij heeft het er zelf wel een beetje naar gemaakt met zijn heksenjacht.

Huh :?
Dus iemand die zijn werk doet, maakt het er zelf naar :?
En dat enkel en alleen omdat wij verkeersdeelnemers de regeltjes willen overtreden... ;)
 
Tja... hij heeft het er zelf naar gemaakt? komt me bekend voor...
Zoals ik al zei: laat ie zich vast bijten op de hem bekende wijze in dingen die in heel de samenleving problemen geven ipv als een dolle 5 km boetes te blijven rechtvaardigen, ja ik weet het: 5 wordt 10 etc...maar 60 km in the middle of nowhere...en zo'n &^&&&% flitsauto paraat...tja dan denk je wel eens burn...
En denken mag maar doen niet!
 
Hoezo dan :? ook al zuigt zn beleid, dit is toch niet goed te praten. :X

:^ :^

Hij word op deze manier benaderd omdat hij gewoon z'n werk goed doet..??
Als hij op deze manier ergens anders had gewerkt, gezondheidszorg of bestrijdeing criminaliteit had iedereen m verafgod.
T is dus puur omdat hij nu verkeer heeft gekozen als vakgebied.

En dan hoor je t liefst dezelfde schreeuwerts als die om het hartst schreeuwen over vrijheid van meningsuiting enzo |( |(
 
[politiek incorrect modus]
Hmm, als ie nog politie bewaking nodig heeft, hebben ze blijkbaar niet goed gemikt. :+
[/politiek incorrect modus]

Valt mee/tegen dat dat nog zolang geduurd heeft voor het nodig was. Braaf volkje die Nederlanders.


Heeeeeeeeeeeeeeel erg jammer dat ie niet beter kon gooien....
 
Terug
Bovenaan Onderaan