Speed/Big Brother Grows Bolder In the EU & UK

Is voor nieuwe en vrij nieuwe auto's.

Ik probeer het als iets positiefs te zien. Wil je vlot rijden? Geniet lekker van een ouwe 6 of 8 cilinder! Steeds minder leaserijders die te hard rijden dus minder controles.

Net als met die 100 km/h. Altijd al een trabantje willen hebben, maar dat is levensgevaarlijk als de snelheidslimiet 130km/h is. Met 100 is het opeens een stuk beter te doen (al rij je nog steeds in een verdeelde katoenen doos, maar dat terzijde). Klassiekers worden zo een stuk reeëler om in het dagelijks verkeer te rijden.
 
Als ze dat zelfrijdende er ook nog ff doordrukken ben ik gelukkig, kan ik nog een uur of anderhalf doorpitten op weg naar het werk.
Voor de lol is al die electronica in auto’s en motoren gewoon køt.
Klassiekers rijden…. Denk dat er nu een gedeelte zombies bestaat die niet weten dat je de sleutel UIT je zak moet halen , IN een contact moet frommelen en nog moet draaien ook :o
 
De vraag is, wanneer ze op afstand gas gaan geven, zodra je een bocht nadert, omdat je kritiek op Rotte hebt gehad.
Maak me premier en ik demonstreer jullie de mogelijkheden. })
 
Ik word in ieder geval niet vrolijk van een witte tekst op een donkere achtergrond...
Heb het dus niet gelezen.
Ik heb Motor Forum altijd op dark mode staan, dus witte tekst op een bijna zwarte achtergrond, word ik vrolijk van.
 
  1. The cascaded acoustic warning:
    1. 1st step: flash an optical signal
    2. 2nd step: after several seconds, if no reaction from the driver, the acoustic warning will be activated.
    3. If the driver ignores this combined feedback, both warnings will be timed-out.
  2. The cascaded vibration warning
      1. 1st step: flash an optical signal
      2. 2nd step: after several seconds, if no reaction from the driver, pedal will vibrate If the driver ignores this combined feedback, both warnings will be timed-out.
Oh dat is totaal niet een SERIEUS IRRITANTE AFLEIDING dat meer ongelukken gaat veroorzaken dan voorkomen. Ik zie het al voor me dat een schijnwerper in je bakkes gaat branden en een luidspreker je trommelvliezen laten springen.

Overdreven? Vergeet niet dat we het hier over de EU hebben. Dat zijn geen mensen. Daar zit niets menselijks meer in, behalve hun achterlijkheid en incompetentie. Dit hele gebeuren klinkt meer als bezigheidstherapie dan daadwerkelijke problemen oplossen. Zoals illegale migranten opsporen en terugsturen.

Oh en...

How will they do that? They will obtain the data from all equipped vehicles’ data recorders. Yes, your (reportedly anonymized) driving habits will be downloaded and reviewed by Governmental authorities.

Dit is zo gruwelijk fout. De overheid zal zelfs in je auto aanwezig zijn. De auto is een symbool van vrijheid en een privilege voor wie het kan betalen. En nu gaan politici en dergelijke buitenstaanders dicteren - via een geautomatiseerd responssysteem - hoe jij gestraft moet gaan worden voor het feit dat je een milkshake nuttigt tijdens het rijden. En hoe gaat dit eruitzien voor motoren? Dit gaat voertuigen onnodig complex en duur (!) maken.

Echt iets voor de EU om hun macht stukje bij beetje verder uit te breiden op een volledig ongrondwettelijke manier. Vrijheden zijn de grootste vijand van de politiek.

Weet je wat een veel betere manier van verkeersveiligheid verbeteren is?

Iedere twee jaar opnieuw je rijexamen moeten afleggen. Als je je examinator niet kan overtuigen, pech. Je rijbewijs vervalt tot je het wel kan, of je krijgt em niet tot je wel bekwaam bent. Dat gezegd hebbende, moet de wispelturigheid van de examinators en het afrijden ook gelijk worden getrokken.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan