Speed triple 1050 wiel

Status
Niet open voor verdere reacties.

BaveR

MF veteraan
13 aug 2005
2.794
189
Vlaardingen
Triumph 1050 achterwiel 2008 model (brug is verkocht)


Prijsje ergens rond de 200 euro
 
Laatst bewerkt:
De achterbrug zelf is NIET van een speed triple 1050, het wiel denk ik wel.
De remschijf is van een Sprint, en de as ook.

Het wiel past niet op de as omdat het wiel 4 gaats is, en de as 5 gaats.

Apart bij elkaar gezocht, wat is de reden?
 
Laatst bewerkt:
Brug is inderdaad niet van een 1050, het wiel is van een 1050, staat er misschien niet helemaal goed.
Maar het wiel past perfect op de brug, anders had ik het niet gekocht bij elkaar.

Ik had een opknap triple gekocht, maarja vanwege tijd en ruimtegebrek toch maar verkocht. Dus mag dit mooie setje ook naar de volgende eigenaar.
 
Niet goed gekeken wat betreft het wiel, as aansluiting.
Ik zal even naar de opticien gaan, zonde dat je niet verder bent gegaan met je opknapprojectje.

Succes met verkoop!
 
Mogen de as en velg nu apart weg?

Ik heb mijn vfr brug al pas in het frame zitten maar deze velg is gewoon mooier dan die 8 spaaks die ik heb, schijnbaar moet de as 1 op 1 passen?
 
Laatst bewerkt:
Mogen de as en velg nu apart weg?

Ik heb mijn vfr brug al pas in het frame zitten maar deze velg is gewoon mooier dan die 8 spaaks die ik heb, schijnbaar moet de as 1 op 1 passen?
L, van mij wel prijsje is 250 euro dan krijg je de brug erbij.
As zou een op een moeten passen. Jij mag het uitproberen, past het niet geef je de boel weer terug ;-)
 
Laatst bewerkt:
Hey Freaks, de achteras vd triumph past een op een in jouw VfR brug. Dus kwestie van plug and play, alleen de as en het wiel kosten 250 euries, krijg je de triumph brug er gratis bij, kan je verkopen voor oud ijzer. Krijg je nog een 10tje voor hoppa mooi wiel in je gsx voor 250 euro!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan