Speed Triple Meeting BE/NL part II

Ben nieuw hier, rij nu ruim een jaar op een zwarte Speed triple. Denk dat ik morgen maar eens kom kijken, lijkt me een geweldige hapening. Het weer lijkt in ieder geval flink mee te werken 8-)
 
K'was er graag bij geweest morgen maar door mijn rijkunsten omstandigheden gaat het dit jaar niet lukken :') . Keek er erg naar uit om heel de bende nog eens te ontmoeten maar het is nu nie anders, volgend jaar dan maar ;) .

Hoop dat jullie een leuke (en droge) dag gaan hebben, have fun :W

Idd Alex, jammer dat je er niet bij kan zijn! Al gunstig dat je het voor volgend jaar weeral ziet zitten.
Hopelijk komt er dan niks tussen ;) (een ander fietsenmerk of zoiets :X )
 
K'was er graag bij geweest morgen maar door mijn rijkunsten omstandigheden gaat het dit jaar niet lukken :') . Keek er erg naar uit om heel de bende nog eens te ontmoeten maar het is nu nie anders, volgend jaar dan maar ;) .

Hoop dat jullie een leuke (en droge) dag gaan hebben, have fun :W
Ja, dat is erg jammer. -O- -O- Zal niet hetzelfde zijn zonder jou erbij.
Hopelijk ben je er de volgende keer wel weer bij! *D :]
 
Ik haak even af voor Vlijmen. Ik kom wel naar Breda. Ik moet nog eerst even aan de motor knutselen voordat ik ermee weg kan.
 
Morgen ga ik er eigenlijk voor het eerst voor mijn plezier op rijden. Zou een keer tijd worden :] Ben er alleen nog maar een paar keer mee voor reparatie weggeweest en om een nieuw bandje te laten monteren in de stortregen B|
 
Ik moet morgen helaas afhaken. Had er geen rekening meegehouden dat morgen moederdag is en daarvoor ook al afspraken gemaakt. Dubbele boeking. Ik heb het overleg dat ik nog trachtte aan te spannen met mijn vrouw (weer) verloren. Ik had er echt heel veel zin in... Ik hoop dat jullie goed weer hebben en alles verder meezit. En volgende keer wil ik mee hoor! Had me zo verheugd :-(
 
mogge wel vroeg voor een zondag hoor :Z ,maar het is het waard :)
Gisteravond gewassen, getankt en bandjes op spanning gebracht.
Ff koffie en dan motor ophalen.
Tot zo :]
 
Ik vrees dat ik moet afhaken voor zondag. Er heeft iemand bedacht dat hij zaterdagavond zijn verjaardag wel kan houden, dus dat word zondagochtend vroeg niet rijden ;) Kan het helaas niet maken tegenover hem om niet te komen dus dan moet er helaas wat anders wijken. Mocht ik op tijd ontnuchtert zijn waai ik wel ff aan in Breda maar dat weet ik pas zondagochtend/middag :)


helaas, maar feesie is ook erug leuk.... *O*

Meld me hierbij af voor de Triple meeting -O-

Heb al weken last van een gekneusde rib.

Dat maakt het motorrijden er niet gemakkelijker op.

Vorige week nog naar MMMF in Veenendaal geweest en heb daar de hele week last van gehad.

Afstand naar Vlijmen en dan nog een toerritje er achter aan richting Breda zie ik dus niet zitten

Afstand Breda naar huis is voor mij in dit geval veel te ver 178 km.

Wens dus iedereen die wel gaat veel plezier *O*


:W


da's jammer, beterschap....volgend jaar..


K'was er graag bij geweest morgen maar door mijn rijkunsten omstandigheden gaat het dit jaar niet lukken :') . Keek er erg naar uit om heel de bende nog eens te ontmoeten maar het is nu nie anders, volgend jaar dan maar ;) .

Hoop dat jullie een leuke (en droge) dag gaan hebben, have fun :W

gaat lukken Alex, hoe is het trouwens, alweer wat aan de beterende hand?


Ik doe zeker mee! Denk dat ik me ook aansluit op 't Zuidpunt om 8:30. Hoef ik minder te zoeken zo op de vroege morgen... :z

goed idee, tot zo dan



Ik haak even af voor Vlijmen. Ik kom wel naar Breda. Ik moet nog eerst even aan de motor knutselen voordat ik ermee weg kan.

ok later..

Ik moet morgen helaas afhaken. Had er geen rekening meegehouden dat morgen moederdag is en daarvoor ook al afspraken gemaakt. Dubbele boeking. Ik heb het overleg dat ik nog trachtte aan te spannen met mijn vrouw (weer) verloren. Ik had er echt heel veel zin in... Ik hoop dat jullie goed weer hebben en alles verder meezit. En volgende keer wil ik mee hoor! Had me zo verheugd :-(

o ja moederdag...is toch volgend jaar ook nog... :? :+
 
Don't Call Me Happy (ALWEER als eerst thuis)

:$ :$ :$



Fotos staan op

http://www.motorstek.nl/album/68110/1537

De een van mij op mijn knieen in de midden van de weg is al op je netvlies gebrand :( _O-

Ik ben ook weer bijna als eerste thuis :+ Begrijp dat je goed bent thuis gekomen gelukkig !

Kan me voorstellen dat je toch een ander tijdstip in gedachte had '(

Bij Moto place Breda was het wel erg gezellig, je zult zo dadelijk wel de nodige foto's zien om een indruk te krijgen. Zorg dat je volgend jaar er gewoon weer bij bent :Y
 
Laatst bewerkt:
Belgian Triple en Tripled bedankt voor het organiseren en voorrijden, weer een ander stukje Nederland gezien, en het was een mooi gezicht zo'n hele sliert triples

Moto Breda ook nog bedankt voor de ontvangst
 
Laatst bewerkt:
Dames en heren, 't was een fantastische dag zo, mooie route en perfect weer! *O*

Zo'n 45 Speed Triples bij elkaar (plus enkele Streets en een verdwaalde Duc) is toch wel erg gaaf hoor! :}
Enige smet op het gebeuren was de onfortuinlijke val van Chris ;( , ik hoop dat je er lichamelijk niets aan hebt overgehouden, en dat de verzekering de schade dekt.
Belgian Triple weer bedankt voor de organisatie, Tripled bedankt voor de route, en Pingwing bedankt voor 't regelen van Moto Place Breda (leuke toko!) :}

Dit verdient echt een 3e editie volgend jaar, dan krijgen de thuisblijvers een herkansing om dit mee te maken! :Y


PS: Ad, bedankt dat jij als enige namens de Zettertjes acte-de-presence hebt gegeven :}

PPS: Lost-Rider moet voortaan een uurtje eerder van huis af gaan :Y
K'was er graag bij geweest morgen maar door mijn rijkunsten omstandigheden gaat het dit jaar niet lukken :') . Keek er erg naar uit om heel de bende nog eens te ontmoeten maar het is nu nie anders, volgend jaar dan maar ;) .

Hoop dat jullie een leuke (en droge) dag gaan hebben, have fun :W
't Was te gek, jammer dat je er niet bij was '(
Don't Call Me Happy (ALWEER als eerst thuis)

:$ :$ :$



Fotos staan op

Motorstek - Fotoalbum

De een van mij op mijn knieen in de midden van de weg is al op je netvlies gebrand :( _O-
Je had waarschijnlijk toch liever wat later thuis gekomen! :$

Alles oké? :?

Nice piccies! :Y :Y :Y
Hierbij alvast een paar piccies

Mijn Album

BelgianTriple weer bedankt voor de prima organisatie :}
*O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Don't Call Me Happy (ALWEER als eerst thuis)

:$ :$ :$



Fotos staan op

http://www.motorstek.nl/album/68110/1537

De een van mij op mijn knieen in de midden van de weg is al op je netvlies gebrand :( _O-

Shit man. Zelf goed van afgekomen? (ego buitengesloten). Ik merkte later pas dat jij het was.
Succes met opknappen.

Aan iedereen (maar vooral BelgianTriple en Tripled) bedankt voor de erg geslaagde dag *O* *O* Wanneer weer? :9
En 4Unlimeted: het was erg gezellig en leuk om jullie te ontmoeten en mee samen te rijden. De politie stond toch nog te controleren :o . Gelukkig niet voor niets rustig gereden :P
Misschien tot een volgende keer bij een ritje door de Achterhoek. :]
 
Laatst bewerkt:
@BelgianTriple en TripleD: Bedankt weer voor een super georganiseerde en gezellige dag. :} :} :} :}

En de rest uiteraard ook bedankt voor de gezelligheid. Was erg geslaagd! :W :W

Chris, wat's gebeurd man? Ik hoorde dat je een smakker hebt gemaakt na het tanken??
Met jou alles OK??? :?

En Zoef, hebben jullie de Van Heemstraweg nog gereden?
 
Iedereen bedankt om aanwezig te zijn. De opkomst was massaal !!!

Dank je wel Tripled voor het voorrijden.
Dank aan iedereen om het zo netjes te houden op de baan O-)
Woordje van dank aan Triumph Breda voor de ontvangst :}

Zij die een Triumph t-shirt op hun moto gevonden hebben: proficiat uw moto werd uitgekozen door de 2 aanwezige dames.

Volgend jaar, of vroeger ;) , proberen we wat animo te voorzien bij de aankomst aan het eindpunt. Kunnen we wat langer blijven hangen. BBQ ofzo ? :Y Ik neem nu ook al even contact op met Kevin Carmichael voor wat Speed Triple stuntwerk 8-) .. hoewel de zwarte Speed Triple ook wel erg mooie wheelies maakte ! Hoofd 90° naar links en klik.

Mijn foto's van vandaag: klik.

*O* *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
In aanvulling op alle verdere complimenten nog ff een bedankje aan Pat, hij heeft geregeld dat de Apollo open ging. 8-)

Verder een leuke dag. Gelukkig dat we op de niet geplande stop bij de molen toch terecht konden. ;)

Chris balen en sterkte. ;(

p.s. nog dank voor wie het muntje in de goed weer automaat heeft gegooid aan het begin van de rit :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan