speednippel

speednippel

Rookie
18 mrt 2008
7
0
Zaandam
Hallo iedereen op deze geweldige site.

Ik ben in het bezit van een triumph 955i Centennial en ben bezig er een streetfighter van te maken (foto's volgen nog)
Mijn probleem is alleen de linkerkant van de motor.
Aan deze kant zitten alllemaal dikke zwarte slangen van de koeling en bedradingen die ik niet kan wegwerken.

Heeft iemand misschien een leuk idee om dit op een of andere manier af te dekken of te verfraaien.
Iedere keer aanrijden met de rechterkant bij vrienden is ook zo vermoeiend.

Greetz

Dree
 
Toch nog een fotootje bij de keuring.
full
 
Hoi Peg.
Is het flygirl vanwege de snelheid van je motor of ben je een gezellige vlinder?
Je Triumph ziet er mooi uit in ieder geval en misschien weet jij een oplossing voor mijn linkerkant.
 
Hallo Curly, bedankt voor je welkom ontvangstberichtje!!
Ik zal mijn vraag in een ander forum stellen.

Zag dat je ziek was, dus bij deze ook gelijk sterkte.
 
hey dree mooie motor heb je vast veel opzitten poetsen kan ik die van mij ook een keer brengen bij je :+ ennu

c34cbb66a71d41b3e651ba2fc0b3d55c
 
Nee eigenlijk niet, er zijn tegenwoordig niet zoveel creatieve motorrijders meer.
Maar aangezien ik zelf zo gauw ook geen oplossing weet val ik daar ook onder.

Het is ook niet het einde van de wereld.

Dacht echt gelezen te hebben dat je griep had of zo, maar zal wel een ander geweest zijn.
Sorry.
 
Nee eigenlijk niet, er zijn tegenwoordig niet zoveel creatieve motorrijders meer.
Maar aangezien ik zelf zo gauw ook geen oplossing weet val ik daar ook onder.

Het is ook niet het einde van de wereld.

Dacht echt gelezen te hebben dat je griep had of zo, maar zal wel een ander geweest zijn.
Sorry.
Hmmm, jammer.
Het blijft 'met de rechterkant aan komen rijden' dus. :+
Hopelijk komt er nog een creatieveling met een reactie. *D
 
Hmmm, jammer.
Het blijft 'met de rechterkant aan komen rijden' dus. :+
Hopelijk komt er nog een creatieveling met een reactie. *D

Heb je ook een foto van de linkerkant van je motor? Dan hebben we er een beter beeld bij, en grote kans dat er dan meer ideeen naar boven komen. *D

*O* ..Welkom trouwens..! *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan