speedtriple 2005

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hebben die triple's zo een slecht weggedrag dat je er voor naar een sportschool moet???


:+

Ik vrees dat het meer anti-mij dan anti-Speed Triple is: Hij vindt dat ik op mijn leeftijd mijn lijf wat meer dien te helpen op het nog een klein beetje op peil te houden.
Echter, mocht het toch anti-Speed Triple bedoeld zijn, dan zal ik hem morgen even in zijn door-glijpartijtje-licht-gekwetste-nekje knijpen
 
:? ff voor de duidelijkheid,550Ray maakt met zijn 600 de cicuits onveilig,en wat betreft zijn ronde tijden heeft hij het rijden aardig onder de knie :]
En voor het simpele huis tuin en keuken werk heeft hij een kawa Z 1000 onder zijn reet.

Ach een leuke fiets zo,n kawa, maar het is GEEN triple :) :) (geintje)

;) :} ;) :}
 
Ik vrees dat het meer anti-mij dan anti-Speed Triple is: Hij vindt dat ik op mijn leeftijd mijn lijf wat meer dien te helpen op het nog een klein beetje op peil te houden.
Echter, mocht het toch anti-Speed Triple bedoeld zijn, dan zal ik hem morgen even in zijn door-glijpartijtje-licht-gekwetste-nekje knijpen

:+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ Altijd blijven laggen..
 
De arme jongen wordt volgende maand vader, dus ik verwacht niet dat hij volgend jaar nog veel tochtjes gaat maken.

ff of topic: :^ ik ben april 2005 "de klos". zal ook wel minder :] worden ;( .

Ray gaat zich zeker meer toeleggen op ZAC

Had ik al gezegd dat ik de Speed-tiple rete gaaf vind. Komt er weer evt zo een lekkere blèrpijp onder :P
 
ff of topic: :^ ik ben april 2005 "de klos". zal ook wel minder :] worden ;( .

Ray gaat zich zeker meer toeleggen op ZAC

Had ik al gezegd dat ik de Speed-tiple rete gaaf vind. Komt er weer evt zo een lekkere blèrpijp onder :P

Ik blijf volgend jaar Lekker op m,n Z1000 knallen })
en allen zac races ben ik er ook.en alle circuit dagen,
Van www.motorsportlifestyle.nl ben ik Marchal dus als iemand nog wat bij wil leren in 2005 schrijf je gerust in voor een circuitdag. :]
 
ff of topic: :^ ik ben april 2005 "de klos". zal ook wel minder :] worden ;( .

Ray gaat zich zeker meer toeleggen op ZAC

Had ik al gezegd dat ik de Speed-tiple rete gaaf vind. Komt er weer evt zo een lekkere blèrpijp onder :P

Moet helaas wel 2 blerpijpen aanschaffen voor de nieuwe, maar ik denk wel dat ze er komen......Zolang er hier niet zo erg tegen opgetreden wordt als momenteel in Duitsland: Daar bekeuren ze iedereen met een uitlaat zonder E-keur.

Je hoort het wel bij de volgende Z-rit (mits Ray gaat, want dan kom ik ook weer mee).

PS: Gefeliciteerd dat je een winnend schot hebt geproduceerd, hoop dat de zwangeschap voorspoedig verloopt!
 
ben ook helemaal wild van die speed tripple :9~ hoe reed de vorige generatie tripples?? heb n Z1000 gehad en dat was echt FUN!!!!!!

De vorige (huidige) generatie rijdt prima. Oke, als Speed Triple-fan kan ik ook niet anders zeggen, maar heb je ooit wel eens testen gelezen waar kritiek wordt geleverd op de stuureigenschappen e.d.?

Groot voordeel van de Speed Triple t.o.v. de Z1000 is de veel grotere grondspeling. #550 Ray kan beamen dat dat een van de weinige minpunten van de Z1000 is.
 
Moet helaas wel 2 blerpijpen aanschaffen voor de nieuwe, maar ik denk wel dat ze er komen......Zolang er hier niet zo erg tegen opgetreden wordt als momenteel in Duitsland: Daar bekeuren ze iedereen met een uitlaat zonder E-keur.

Je hoort het wel bij de volgende Z-rit (mits Ray gaat, want dan kom ik ook weer mee).

PS: Gefeliciteerd dat je een winnend schot hebt geproduceerd, hoop dat de zwangeschap voorspoedig verloopt!
:} :} :}
 
Ik geloof dat een "grote" meeting volgend jaar de bedoeling is.

Wat mij betreft houden we elke maand een meeting en een rit :9~ ......maar ik ben dan ook zwaar verslaafd aan het rijden met mijn Z volgens mijn vrouw :X

:+
 
De vorige (huidige) generatie rijdt prima. Oke, als Speed Triple-fan kan ik ook niet anders zeggen, maar heb je ooit wel eens testen gelezen waar kritiek wordt geleverd op de stuureigenschappen e.d.?

Groot voordeel van de Speed Triple t.o.v. de Z1000 is de veel grotere grondspeling. #550 Ray kan beamen dat dat een van de weinige minpunten van de Z1000 is.
ga dan toch maar eens n proefrit maken volgend jaar :P
ennuh.....ja de grondspeling van de Z1000 is niet alles ;)
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan