speedtriple 2005

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een Z1000 ???.....goed nagedacht.







:+


Ja, ja, kom maar weer op met je Z-tje, ik geloof dat je het niet helemaal begrijpt hoe mijn (zieke) geest in elkaar steekt!!!!......Trouwens, niks mis met een Z1000 hoor, maar ik vrees dat ik niet meer van het Triumph-virus afkom.
 
Zeg nou eerlijk wat is nou mooier dan een Z1000 :+ :+

full
 
De Z1000 en de triple zijn even mooi maar omdat er op de triple TRIUMPH staat koop ik triple.
Dit is een hele mooie manier om je voorkeur uit te spreken, zonder de gewaardeerde Z-etters tegen het hoofd te stoten!

Bij mij is het meer dan de naam Triumph alleen, al telt het ontegenzeggelijk mee dat ik graag op een motor van een kleiner merk rijdt (dat maakt het ietwat exclusiever).
 
Dit is een hele mooie manier om je voorkeur uit te spreken, zonder de gewaardeerde Z-etters tegen het hoofd te stoten!

Bij mij is het meer dan de naam Triumph alleen, al telt het ontegenzeggelijk mee dat ik graag op een motor van een kleiner merk rijdt (dat maakt het ietwat exclusiever).


Daar ben ik het natuurlijk niet mee eens 8-)
 
Komt deze motor ook weer in het roze?

Hoezo?.....Had je Ray dan gepushed er een te kopen?.....Dan zou hij wel van zijn bijnaam "Super-Gaymon-de-Oranje-Ridder" af komen! Maar dan weten we wel weer een nieuwe flatteuze bijnaam voor hem te verzinnen.
 
Maarre,
Pas ik wel op een speed-triple? Ik ben 1.87.
Dat dit de geilste naked is kan iedereen zien en op een Z750 pas ik bijvoorbeeld niet.

Kortom, hoe lang is het volk dat hierop rondsjeest?

Marcel
 
Ik ben niet zo groot (171) dus ik heb ruimte zat, zit met mijn ballen tegen de tank en heb achter mijn kont nog zat ruimte over.
Wat betreft de benen, ook daar geen enkel probleem mee, dus ik zou zeggen,ga proef zitten/rijden bij de dealer.
 
Je hebt gelijk. Ik moet gewoon een ritje gaan maken bij Goedhart in Bodegraven op zo'n Speed Triple. - en daarna een oude Daytona om gaan bouwen tot streetfighter.. :9~
 
Je hebt gelijk. Ik moet gewoon een ritje gaan maken bij Goedhart in Bodegraven op zo'n Speed Triple. - en daarna een oude Daytona om gaan bouwen tot streetfighter.. :9~

TIP: Bij Stan van Noort in Lisse staat nu toevallig al een tot Speed Triple omgebouwde Daytona. Bouwjaar weet ik niet, maar het model is van de periode tussen '97 en '01. Geen ideee wat-ie moet kosten, maar het scheelt weer ombouwen.

PS: De Speed Triple heeft er altijd al om bekend gestaan dat lange mensen er voldoende plek op hebben.
 
Pina heeft zijn spaarvarken stuk geslagen en zit zijn geld te tellen :)
Er zal wel weer het nodige bij moeten.

Ik heb afgelopen Zaterdag de deal gesloten: Ik lever begin December mijn huidige motor in (dan is-ie toch al weer 8 maanden oud), en wacht dan op de nieuwe (plusminus half Februarie).

Verassing, de prijs van de nieuwe is nu ook bekend: Hij is 600 Euri goedkoper geworden, en kost nu slechts 12.390 Euri. Er zitten dan echter geen accesoires bij (als voor dit jaar).
 
Ik heb afgelopen Zaterdag de deal gesloten: Ik lever begin December mijn huidige motor in (dan is-ie toch al weer 8 maanden oud), en wacht dan op de nieuwe (plusminus half Februarie).

Verassing, de prijs van de nieuwe is nu ook bekend: Hij is 600 Euri goedkoper geworden, en kost nu slechts 12.390 Euri. Er zitten dan echter geen accesoires bij (als voor dit jaar).

Geliciteerd met jouw zwagerschap :+ Bere geile fiets maar dat had ik al gepost geloof ik ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan