speedtriple 2005

Status
Niet open voor verdere reacties.

MichaelR1

Die hard MF'er
21 mei 2004
992
0
Bleiswijk
Deze staat www.mcn.co.uk

Ziet er erg goed uit naar mijn idee!

full
 
Ketting hangt een beetje slap :P

Ik vind het altijd moeilijk om een motor van een foto te beoordelen. In het echie zijn ze altijd anders.
 
ik vind hem geweldig.......enig idee wat dit gaat kosten.
wat ik in motor magazine begreep is dat deze bike nu 1050 cc geworden is...een 10 pk extra erbij heeft gekregen samen met een paar nM koppel.

hele mooie bike die ik wellicht wel zou willen inruilen tegen mijn x11........(na wel heel wat nachtjes erover geslapen te hebben)
 
ik vind hem geweldig.......enig idee wat dit gaat kosten.
wat ik in motor magazine begreep is dat deze bike nu 1050 cc geworden is...een 10 pk extra erbij heeft gekregen samen met een paar nM koppel.

hele mooie bike die ik wellicht wel zou willen inruilen tegen mijn x11........(na wel heel wat nachtjes erover geslapen te hebben)

Ze proberen hem op 12.990,00 Euri te houden, maar dat is nog niet definitief.
Inderdaad, hij is van 955 naar 1050 cc gegaan, en van 120 naar 130 pk.
Koppel is echter hetzelfde gebleven (105 nm).
 
Ze proberen hem op 12.990,00 Euri te houden, maar dat is nog niet definitief.
Inderdaad, hij is van 955 naar 1050 cc gegaan, en van 120 naar 130 pk.
Koppel is echter hetzelfde gebleven (105 nm).

Dat is veel te veel power voor jou :+ mag je wel eens wat vaker naar de sportschool gaan O-)
 
Ze proberen hem op 12.990,00 Euri te houden, maar dat is nog niet definitief.
Inderdaad, hij is van 955 naar 1050 cc gegaan, en van 120 naar 130 pk.
Koppel is echter hetzelfde gebleven (105 nm).
ben ook helemaal wild van die speed tripple :9~ hoe reed de vorige generatie tripples?? heb n Z1000 gehad en dat was echt FUN!!!!!!
 
:? En dat zegt hij met zijn 600tje whaaaaaaaaaaaaaaaa leer jij nu maar echt motor rijden eikel :] :P

die speedtriple is gewoon leuk ;)
:? ff voor de duidelijkheid,550Ray maakt met zijn 600 de cicuits onveilig,en wat betreft zijn ronde tijden heeft hij het rijden aardig onder de knie :]
En voor het simpele huis tuin en keuken werk heeft hij een kawa Z 1000 onder zijn reet.

Ach een leuke fiets zo,n kawa, maar het is GEEN triple :) :) (geintje)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan