Speeltuin haarlem vanmiddag!

Unstable

MF veteraan
5 jun 2001
1.864
0
Mijn fiets..:)
Ik ga vanmiddag ff spelen op de speeltuin bij haarlem, A9 grote rotonde richting haarlem, meteen weeer terug de A9 op, dan afslag blijven volgen, links aanhouden, onder viaduct, bij stopichten keren, richting alkmaar aanhouden, bij grote rotonde beginnen we weer opnieuw.. :+

Iedereen die zin heeft, u bent welkom!

(ben er rond 13.00uur)
 
Ik ga vanmiddag ff spelen op de speeltuin bij haarlem, A9 grote rotonde richting haarlem, meteen weeer terug de A9 op, dan afslag blijven volgen, links aanhouden, onder viaduct, bij stopichten keren, richting alkmaar aanhouden, bij grote rotonde beginnen we weer opnieuw.. :+

Iedereen die zin heeft, u bent welkom!

(ben er rond 13.00uur)
saaaaaiiii

en zal het niet wat druk zijn met de strandgangers?
 
Laatst bewerkt:
Op zondag 28 juli 2002 11:29 schreef GuZ het volgende:saaaaaiiii

en zal het niet wat druk zijn met de strandgangers?
[/quo

Daar waren wij gisteren aan het spelen

Raul
Ieniemienie
Flame
FrankyTL
en
Randy

Leuk parcourtje...

Aardig wat links om bochtjes :) .
is weer eens wat anders.
 
Daar waren wij gisteren aan het spelen

Raul
Ieniemienie
Flame
FrankyTL
en
Randy

Leuk parcourtje...

Aardig wat links om bochtjes :) .
is weer eens wat anders.
als je het combineert met wat bochten in de buurt wel ja...
laat maar weten als jullie er weer zijn...
 
Laatst bewerkt:
was er rond half vier nog even aan het vegen maar heb niemand gezien daar.
Was het te warm ???
ben er tot half vijf gebleven en toen maar naar huis gegaan.
Ben van de gsx600f naar de Thundercat gegaan dus zal nog wel ff duren voor ik er echt plat mee zal gaan,moet nog steeds aan het vermogen wennen.
Achter heb ik de schaamrand wel al weg maar voor heb ik er nog ong 2mm schaamrand opzitten,zal wel goed komen mettertijd :)
Gaan er vanavond nog mensen rubber neerleggen ??
anders kom ik ook nog ff woon er tenslotte maar 10 minuten vandaan lijkt me wel es leuk om een paar M-F'ers in het echie te ontmoeten !!!!
Ik sta nog wel eens bij die kleine rotonde een peukie te roken (richting floriade linksaf na die mooie linkerbocht)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hee, dat is in mijn achtertuin, was er helaas niet anders was ik wel even meegegaan, er zit een fantastisch rechterbochie bij waar je bijna aan het asfalt kan likken! Volgende keer
 
zo ik ben weer thuis !!
wat een verkeer nog zeg richting amsterdam niet normaal meer is het tien voor tien kan je nog in het rijtje aansluiten met je blikkie.
Ben blij dat de route die ik neem niet zo druk is
 
Hee, dat is in mijn achtertuin, was er helaas niet anders was ik wel even meegegaan, er zit een fantastisch rechterbochie bij waar je bijna aan het asfalt kan likken! Volgende keer
dat kan je bij elke bocht. (behalve de rotonde) gewoon het mooiste "straten-circuit" van NL

ennuh.., onze achtertuin hè 8-)
 
Half 10 is wel een beetje laat, ik was er om een uurtje of 8, er waren verder geen motorrijders, Randy stond er wel te kijken met de auto, jammer dat er verder niemand was, heb wel ff lekker gegast.
 
Terug
Bovenaan Onderaan