Spektakeldagen bij Hans van Wijk

Oef,dat valt tegen dan! :r
Kan je wel zeggen ja. FF int kort. Als je een week voor de aflevering beld of ze het spatbord in willen inkorten en je krijgt het antwoord "" alsof wij dat niet snappen"" en bij aflevering is dat niet gebeurd, is dat niet leuk, sterker nog dom. Ook had ik om een R6 tankpatsch (of hoe schrijf je dat) gevraagd en die zat er ook niet op, sterker nog er zat er helemaal geen op, ook niet van hun zelf. Bij aflevering wilde ik een foto maken van m,n oude en de nieuwe motor naast elkaar. Ed liep naar binnen en ik maak de foto. Loop ik naar binnen, is hij met een andere klant bezig, en niet ff een vraagje, nee, hij liep mee naar zijn motor, daarna gingen ze samen het kantoortje binnen en de deur ging dicht!!! Is dat schandalig of niet??? Je bent met een aflevering van een nieuwe R6 bezig verdomme!!! Toen had ik het helemaal gehad. Bij de papieren overdracht haalde hij alles uit het molenaar mapje en stopte dat in een agenebbes ding van hun. Ik pakte het molenaar mapje en stopte de nieuwe papieren erin. Als blikken konden doden!!! :X Tot zover mijn verhaal en trek zelf je conclusies!!! :}
 
Hmmm... Ik was ook geïnteresseerd in een moto. Geholpen door Marco (voorzover je van helpen kan spreken bij hem), proefrit gemaakt, beviel goed en daarna over de inruilprijs gepraat. Hij was echt NIET serieus met zijn bod. Ik heb maar besloten als ik nog een keer een proefrit ga maken vooraf een inruilprijs wil weten. Wel leuk dat motor rijden maar dan die domper achteraf :r (oh ja, moest nog een formulier tekenen dat ik bij schade een eigen risico van € 750,00 kon ophoesten, toch getekend (dom, maar waar))

Laatst op de kledingafdeling een helm met pinlock gekocht. Mevrouw wilde de pinlock er perse niet in zetten terwijl ze toch een servicecenter van Pinlock zijn. Volgende dag naar Safe geweest waar zij hem zonder extra kosten gemonteerd hebben :)
klinkt heeeeeeeeeel bekend, verder zeg ik niks over deze 'wereld' zaak B| :r
 
Hmm als het topic dan toch van onderwerp is veranderd. Vandaag was ik even bij beide tenten. Loop je met 2 man echt ruim een half uur over de kledingafdeling en NIEMAND die ff vraagt of ie je misschien kan helpen, of je wat zoekt ofzo. Bah hoe moeilijk kan het zijn.

Wel beneden bij Safe ff lopen ouwehoeren, van t weekend Laser brulpijpen in sonderangebot 20% korting. Maar helaas geen pieken voor....
 
hans van wijk ken ik niet echt maar zo te zien niet iedereen tevreden over??? persoonlijk ga ik leiver naar van wijk dan naar safe, omdat ik een paar slecht ervaringen heb met ze
 
Yep, ik ben er ook ja, effe laarzen kopen, want ik begin een beetje vaak last te krijgen van natte sokken (van de buitenkant dan).

En natuurlijk voor het ritje, en om effe iemand met een bmw1100 eruit te blazen met me vt-errutje :?
 
JA en zo heeft iedereen wel een nare ervaring met een motor dealer.
Gewoon naar de toko gaan waar je het best geholpen wordt.
Ik heb een zeer wrange smaak met SAFE en weer niet met Van Wijk.
In Delft wordt ook goed geholpen en in Naaldwijk weer niet.
 
Ik ben vanmorgen even langsgeweest. Aardig druk, jammer van het slechte weer. De nieuwe Kawa Z750 (7999 Euro) en de nieuwe Fazer 600 (ook 7999) stonden er. Veel GSX600F Suzuki's (in het geel :r ). Ik ben niet gaan informeren naar inruil of zo.
Kleding vond ik niet echt veel afgeprijsd. In Utrecht (Motorbeurs) kun je waarschijnlijk beter en goedkoper terecht. Dyno Bank van Ruud Fredriks ? stond er ook nog.
Nog wat andere MFers gespot:
Blauwe R6 met Bos demper en kenteken eindigend op een 4
Zwart zilveren GSXR 600 ook kenteken eindigend op een 4 met daarnaast een
rood witte GSX (SRAD 750??) kenteken eindigend op een T
Op weg naar huis lekker nat geregend en wederom geconstateerd dat die MQP jacks na een jaar echt niet meer waterdicht zijn (vooral de armen nat)
Dus als je nu nog wilt? Neem je regenpak maar mee.
 
ben tevreden als klant bij van wijk ik wordt netjes geholpen en soms moet je een beetje geduld hebben , maar dat is overal zo .
ook in de werkplaats wordt ik goed geholpen want met mijn aprilia (v wijk ) is geen dealer wordt ik netjes geholpen alleen moet je zeggen dat er geen scooterboy aan je motor mag zitten als je dat doet komt het altijd goed en inderdaad gaat het overal wel eens niet naar je zin maar praat er dan over dan gaat het de volgende keer wel goed.
nu de koffie sleutel nog terug h.v.wijk !!!!:x
 
Zeg hebben jullie binnen die zx10r daar nog gezien hij is mooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

Wel een primeur voor Hans van Wijk moet ik zeggen ze hadden ook een blauwe met KWASAKI in chromen letters

Die groene vond ik persoonlijk het mooist Maar de kuip zit zowat op zijn voorwiel en dat zie je niet op de foto (althans dat valt niet echt op)

Die 15% korting geldt trouwens niet voor alles wel op kleding maar niet op onderdelen..
 
Ik heb daar een nieuwe R6 gekocht. Als je wil kopen zijn ze super aardig maar daarna de service en hoe je behandeld wordt is zwaar kl..e!!! :r




Snel weer naar Molenaar motors!!! :} :} :}

JUIST!!!!!!!!!

Motor verkopen is makkelijk maar dan komt het moeilijkste: het tevreden houden van de klant en dat schiet niet op als je te weinig goede monteurs hebt.


Wat zeg je nou :? Staat daar de nieuwe ZX10 tentoongesteld???????????
In dat geval slip ik wel ff langs 8-) Kijken, kijken....niet kopen
 
Laatst bewerkt:
Ja benne we blind of zo 8-)

Zet die helm dan af als je op dit forum zit.

Je kan het natuurlijk ook te gek maken en nee je hoeft je motorjas niet uit te doen laat de helm maar op en zet dat pokkevizier open.

Ja er staan jaja nnnnnnnnnn 2 kawa zx10R's en de zx10 bij hans van wijk een groene en een blauwe: http://www.hansvanwijk.nl/actueel.evenement.asp

Niet te koop maar wel binnen te bezichtigen, die groene moest ik even troosten
"stil maar jongen ik kom je wel halen maar nog ff geduld"

Morgen is die trouwens ook open zie site Hvw


Er staan trouwens ook 2 jerommekes in pak (bodyguards) inclusief fietspomp en anabolen en met van die draadjes in hun oren van het ene oor naar het andere want ze zijn bang dat ze die verliezen.


Enne dit de troep van kawa lekkere specs..nop dus

Kawasaki Motors Corp., U.S.A., (KMC) unveiled the future of its sportbike DNA in the form of the all-new 2004 NINJA® ZX-10R motorcycle, serving notice to Superbike racers and sportbike enthusiasts that Kawasaki is committed to its heritage of building uncompromising, high-performance motorcycles.

The NINJA ZX-10R puts Kawasaki at the front of sportbike design and performance. From the overall shape to the smallest detail, the ZX-10R combines high technology with the latest innovations, including a new, high-output engine, ultra-narrow aluminum frame, ergonomic design and compact bodywork with a frontal area smaller than those of most 600cc sportbikes.

Tom Orbe, vice president of marketing at KMC, said the ZX-10R is a sportbike worthy of Kawasaki's image – and it sends a clear message to the motorcycling world that the green brand is pulling out all the stops to be number one on the race track.

"The NINJA ZX-10R is designed to have the best power-to-weight ratio and best handling on the track," said Orbe. "It will provide riders with more than enough power and handling to take on the competition."

Kawasaki engineers utilized a "stack" design for the extraordinarily compact, liquid-cooled, 998cc inline four-cylinder engine. The crank axis, input shaft and output shaft of the NINJA ZX-10R engine are positioned in a triangular layout to reduce engine length, while the high-speed generator is placed behind the cylinder bank to reduce engine width. With a bore and stroke of 76 x 55mm, the ZX-10R engine's one-piece cylinder and crankcase assembly reduces weight and increases rigidity. The double overhead cams are machined from chromoly steel billet for strength, four valves per cylinder improve high-rpm breathing, and the forged, lightweight pistons offer high heat resistance to further enhance the bike's power-to-weight ratio.

To obtain maximum benefit from the ZX-10R's electronic fuel injection, engineers turned to advanced flow analysis to "streamline" the engine's intake tract. A Ram Air duct located at the front of the fairing provides the coolest air possible, while the fuel injection assembly features electronically controlled sub throttles to smooth power delivery. An ultra-lightweight titanium four-into-one exhaust system incorporates a butterfly valve at the collector to improve overall power characteristics. The titanium oval-shaped muffler is wrapped with a sheet of ultra-thin walled aluminum and has a non-restrictive honeycomb catalyzer to reduce exhaust emissions.

In addition to liquid cooling, the ZX-10R engine features a liquid-cooled oil cooler adjacent to the oil filter to reduce oil temperatures. "Slosh" analysis was also used to design the internal structure of the oil pan, thereby reducing windage losses and helping to maintain low oil temperatures.

A multi-plate wet clutch with a back torque limiter transfers power to a six-speed, close-ratio transmission idealized for closed-course competition. The back torque limiter automatically disengages the clutch under hard braking and deceleration to prevent rear wheel hop during corner entry.

The engine is bolted into all-aluminum twin-tube backbone frame that arches over the engine rather than around it, as with conventional sportbike designs. Constructed of thin-walled castings and pressed aluminum sheets welded together for optimum lightness, the ZX-10R frame provides exceptional high-speed stability and responsive handling, yet is no wider than most 600cc-class sportbikes.

Front suspension duties are handled by fully adjustable 43mm forks and many of the fork's internal parts are crafted from aluminum to minimize weight. A gull-type aluminum swingarm connected to Kawasaki's UNI-TRAK® linkage and a fully adjustable shock handles rear suspension duties. The entire rear suspension system is both lightweight and torsionally rigid, and also features adjustable ride height.

The ZX-10R features all-new six-spoke, cast-aluminum wheels. By utilizing six spokes in place of the traditional three-spoke design, engineers were able to reduce rim thickness, yet the wheels are both stronger and lighter. To provide as much traction as possible, the ZX-10R rides on a 120/70ZR17 front tire and ultra-wide 190/50ZR17 rear tire.

Stopping power for the ZX-10R is provided by dual 300mm front disc brakes featuring petal disc design, radially mounted four-piston calipers, and a single 220mm rear disc brake. First introduced on Kawasaki's own NINJA ZX-6R and ZX-6RR sportbikes, the radial front brake design utilizes mounting points at both the top and bottom of the caliper, with the mounting bolts inserted through the rear of the caliper instead of the side or front as on conventional designs. This racing-inspired setup makes the caliper more rigid to improve brake feel over a wider range of operation.

With the help of a front area smaller than that of a NINJA ZX-6R, the angular body work and racing-style ergonomics of the ZX-10R minimizes aerodynamic drag on the race track. A central ram air duct incorporated into the nose of the fairing provides cool, dense air to the airbox, which is situated between the frame tubes. The top portion of the fuel tank is also concave, so the competition rider can tuck in tightly behind the small windscreen.

Pop nuts are used to fasten the bodywork to the frame, making disassembly and service easier, and the light, five-piece tail section opens at the top for easy maintenance.

Other features include multi-reflector headlights, forged aluminum handlebars that are gun-drilled to reduce weight, LCD display with radial tachometer and digital speedometer, plus a stop watch function and LED tail light.

Kawasaki anticipates that numerous privateers will be eager to race the ZX-10R in closed-course competition, so Team Green™, Kawasaki's amateur racing support program, is creating a contingency plan which will be unveiled before the 2004 Superbike season gets underway.
 
Laatst bewerkt:
klinkt heeeeeeeeeel bekend, verder zeg ik niks over deze 'wereld' zaak B| :r

Hoezo, jij rijd toch zeeerrrr tevreden op een, jawel, bij hansepans gekocht fiets !! Vooral die goede afleverbeurt mag een eervolle vermelding krijgen (bij de top-10 van tering-takke-wat-een-afleverbeurt-schijt-toko lijst)

Tja, hij kan beter overgaan op het full-time verkopen van fietsjes en brommertjes.

Oh ja, nog even een oproepje bij deze:
Wie wilt er nog een 80 jaar oude leren combi (kleurstelling vaal-groen met verbleekt-wit) kopen voor maar 180 pleurie waarbij je niet alleen in stijl rijd met je 110 jaar oude dnjepper maar ook nog eens voor lul.... hij is af te halen bij de amazing koopjeshoek...... ;)
 
nou wat n spektakel was t daar in zoetemeer zeg
wouwwwwwwwwwww :Z
vooral toen ze op scooters op de rollerbank zette
weinig mfstickers gezien
zag wel n mooie cbr 600 rr rood zwarte velgen met n rooie streep r op met n mf sticker
voor de rest was t :Z
 
Laatst bewerkt:
Nou dan was je er op de verkeerde tijd. Toen ik keek ging er een racer op de bank en een gave zx6r met een hele stoere NL kentekenplaat (frans model). En de blade van een maat van me die ging voor de meeste dB's.
 
Nou dan was je er op de verkeerde tijd. Toen ik keek ging er een racer op de bank en een gave zx6r met een hele stoere NL kentekenplaat (frans model). En de blade van een maat van me die ging voor de meeste dB's.
Ja, die heb ik ook gezien.... Inkopen maar gedaan bij Safe trouwens.
 
Op zondag 26 oktober 2003 11:05 schreef Murdock het volgende:Hoezo, jij rijd toch zeeerrrr tevreden op een, jawel, bij hansepans gekocht fiets !! Vooral die goede afleverbeurt mag een eervolle vermelding krijgen (bij de top-10 van tering-takke-wat-een-afleverbeurt-schijt-toko lijst)

Tja, hij kan beter overgaan op het full-time verkopen van fietsjes en brommertjes.
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssttttttttttt :(
zet het anders in de krant :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan