spektakelweekend hans v wijk motoren

Brander

MF veteraan
17 sep 2003
15.960
132
THUIS
jaarlijkse spektakelweekend komt er weer aan , zag gisteren de advertentie staan bij van wijk motoren.
weer veel leuke dingen te doen , ga zelf ff een nieuwe koe scoren met 35% korting voor de eerste vroege klanten.
full
 
Als het lekker weer is kom ik daar ook effe buurten, heb eigenlijk niks nodig, maar ja wie weet vind ik iets leuks in die rommeltent :Y
 
He jammer, zitten thuis met een feestje dit weekend. Dus heel het weekend bezig :( Ga anders altijd wel even kijken, altijd wel interresant.
 
Gratis en voor niks op de testbank :O?
Geeft zeker niet je air/fuel ratio?
Ik ben er zowieso te vinden, kijken of ik een mooi textiel pak op de kop kan tikken
 
Gratis en voor niks op de testbank :O?
Geeft zeker niet je air/fuel ratio?
Ik ben er zowieso te vinden, kijken of ik een mooi textiel pak op de kop kan tikken
weet niet of het gratis is , en als je om de a/f ratio vraagt doen ze dat denk ik wel.
bij mij wel tenminste vorig jaar.
( was wel de 1e op zondagmorgen en verder was het nog stil)
 
10 euro is ook niks. Hoe denken jullie dat het met drukte is? Moet ik 8 uur op de stoep staan voor een testrun op zaterdag, of valt dit wel mee?
 
as gezellig vandaag en gelijk ff met fikse korting een nieuwe koe +handschoenen gescoord *O* *O*
 
Het was harstikke leuk, voor een prikkie een textiel jas en laarzen gehaald. Ik post een andere keer wil foto's.

Was makkelijk te herkennen trouwens, was de enige met een scooter :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan