Spektakelweekend Hans van Wijk: 6+7 okt

Cool!! soort nacht van (toon) motoport ofzo??
Ik ben zaterdag bij Safe en hoop dat de verkoper en ik het eens kunnen worden over mijn eerste motor! denk dat ik dan ook wel even langs ga.. ben er toch he!
:]
lees eerst eens ff de rakties over safe , heb het idee dat ze niet al te lang meer bestaan.

en er zijn andere zaken genoeg die ok motoren verkopen.

dus laat je eerst ff goed voorlichten/ inlichten voordat je je 1e motor koopt.
 
Ik heb ook geen hoge dunk van Safe, maar Safe zoetermeer lijkt steeds een toch net een andere zaak als de andere safe's.
Hier wordt ik steeds goed geholpen en willen ze alles voor je opzoeken zonder eerst een zucht en steun.
Ik ga daarom ook altijd naar Zoetermeer terwijl ik dichterbij Safe Rotterdam woon, maar daar wordt je gewoon niet geholpen :( :(

Greetz Mark
 
Ik ben al bij verschillende motorzaken geweest. Maar ik heb een handicap en dat is mijn auto die ik niet verkocht krijg. En aangezien ik bij safe zoetermeer een goede inruilprijs kan krijgen en een mooie deal had aangeboden gekregen vorige keer, wil ik toch met hun in zee gaan. Alleen vorige keer had ik nog te weinig gespaard en als de deal nog geldt dan rij ik binnenkort fazer!!

En ik woon ook nog geen 10 minuten bij motoport rotterdam vandaan. Heb er ook gelest bij willem, me pa is er al jaren vaste klant maar toen wij er kwamen om te kijken voor een 25kw motor. werden we zowat uitgelachen. en toen ik vroeg of ik me auto in kon ruilen wilden ze me bijna een dwangbuis aandoen... Toch wel jammer dat ze nu een nieuwe klant kwijt zijn!

Bij Safe zoetermeer werd ik heel goed geholpen en netjes teruggebeld en die verkoper heeft er alles aan gedaan om een mooie deal te maken. waarshijnlijk omdat hij zelf mijn auto wil hebben. Hij heeft zelf nu een oude opel en ik heb een oude opel manta
anyway... als ik toch bij Safe ben ga ik ook even bij Hans van wijk kijken om maar even on-topic te blijven
 
Bij Safe zoetermeer werd ik heel goed geholpen en netjes teruggebeld en die verkoper heeft er alles aan gedaan om een mooie deal te maken. waarschijnlijk omdat hij zelf mijn auto wil hebben. Hij heeft zelf nu een oude opel en ik heb een oude opel manta
Als de verkoper zelf jouw auto wil hebben, is het nauwelijks een verdienste van Safe Zoetermeer dat ze hem willen inruilen.
Weing motorzaken ruilen een auto in...

On-topic: Ik kom zondag ook wel even langs, denk ik.
 
Laatst bewerkt:
nee kan idd bijna nergens mijn auto inruilen! maar aangezien dat bij Safe wel kon en ik daardoor ook nog een goede inruilprijs kreeg en niet alleen de handelsprijs, vind ik het zeker een goede deal.
 
Ook de Nijmegenaren komen een kijkje nemen

Foutje we gaan naar vanMeel, deze heeft ook opendag en dat is iets dichterbij voor ons.
 
Laatst bewerkt:
Hee Brander,

Als het een beetje meezit kom ik op de Suuz GSXR Turbo.
Ik ben zo goed als klaar, nog een dag of twee en dan kan ik kijken of ie wil lopen (en blijft lopen).

Ik zie je misschien daar wel.

Groeten Frans

Als die van jou het dan niet doet mag je de mijne wel lenen. 8-)
Kommisschien ook wel effe kijken, heb Plastigage nodig.

:W
 
Er zat weer een fotograaf in de middenberm motor(rijder)foto's te schieten.
Iemand een idee op welke site die foto's te zien zijn?
 
Ik ga morgen wel ff een kijkje nemen!

Vandaag in koekblik zag ik overall motor rijders........Zat mijn stuur zowat op te vreten met dit mooie weer :+
 
Weet je dan nog niet het aantal pk's van je motor dan :+

Meestal duurt het rijtje niet lang!!! zeker vandaag niet! Met bewolking. Gister was het aardig druk daaro heb ik gehoord van Fazero.

Heb deze net een paar weken. Wil graag weten hoeveel hij af zit van de opgegeven waarden en of het zin heeft om deze winter een kitje te monteren
 
Was wel leuk gisteren,, lekker druk ook en fijn motoren kijken.
Lekker weer, maar die bank stond in de schaduw daar was het wel wat frisjes..
 
Er waren meerdere fotografen actief,alleen waren deze voorzien van een Blauwe Pet. :r
Verderop op de rotonde richting Pijnacker.

tegen een uurtje of 5 hadden ze daar net voor de rotonde 2 heren met 2wielers langs het geluidsscherm laten parkeren
 
Terug
Bovenaan Onderaan