Spektakelweekend hans van wijk motoren !!

Brander

MF veteraan
17 sep 2003
15.960
132
THUIS
op zaterdag 4 oktober en zondag 5 oktober is het weer zover.

naast de gebruikelijke kortingen op de meeste dingen , is er ook nog voor de eerste 25 betalende kleding kopers een korting van 35% .

uiteraard is de testbank er ook weer en er zouden ook al nieuwe 09 modellen van sommige motoren zijn :Y

uiteraard is er ook weer een loterij , kortom lijkt me weer leuk om ff langs te gaan en ff vroeg een nieuw pakkie te scoren met korting :Y

hier nog foto's van vorig jaar.
full
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand wat die testbank dit jaar kost?

2 Jaar terug was hij gratis
Vorig jaar was hij 10 euro

Dit jaar :?
 
Hoe laat ga jij langs dan?
Dan wil ik ook :+

Hoop wel vóór die tijd mn boostcontroller eens binnen te hebben B|

Ik denk dat het niet al te laat gaat worden (heb storingsdienst dan).
Ik heb gistermorgen nog met een maatje van je gesproken (zx-10), hij ging naar de megameeting.
Ik was effe aan het proefrijden, en heb een heel klein stukje met ze meegereden.
Als het goed is heeft hij me nog gefilmd (ben ik wel benieuwd naar).

1 Van de andere gasten heeft wel een klein filmpje gemaakt, best lachen trouwens!!


We moeten maar effe wat afspreken tegen die tijd.

:W Frans
 
ZX10 was dan Rez, zal er naar vragen in 'ons' topic
Die ander ken ik ook wel van een hangplek ja ;)

Je trekt vlot weg daar 8-)
:W
 
uuu, 35% korting :Y Ik zal er om 5 in de ochtend al zijn. Weten jullie trouwens of het ook voor een helm geldt of alleen jas, broek en (hand)schoenen ???
 
Ben vorig jaar wezen kijken en vond dat er weinig goede aanbiedingen van leuke spullen waren. Ga dit jaar toch weer ff kijken denk ik, want de sfeer was wel prima!
 
@MrSeven0711 moet je er wel vroeg bij zijn he.... (die actie met 35% is alleen voor de eerste 35 klanten)


Hey mallemuts.. volgens de advertentie op www.hansvanwijk.nl is dat voor de eerste 25 klanten... of mag je van Hans tien mensen extra blij maken? :P

Ben er zelf ook sowieso.. ff kijken wat de Gixxer op de bank doet, en hang verder het hele weekend daar rond..
 
@malletrien: 'K woon wel in Zoetermeer dus dat zal geen probleem zijn... tenzij die 25 mense al voor de deur staan om 8:55 Maarruh... zijn er bij de vorige edities dan rellen uitgebroken ofzow ? -O-

En ja, het zijn inderdaad 25 peoples, niet 35 :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan