spektakelweekend hans van wijk motoren

Jep, zie hier de advertentie/aankondiging op Motormeuk.

Ik ben er vanmorgen voor het eerst geweest. Een aanradertje! Buiten kon je een hapje halen en voor een tientje kon je op de testbank. Mooie grote zaak verder met veel (veel!) occasions en een grote kledingverdieping + extra tent buiten. Over het algemeen niet echt mijn smaak maar ze hadden flink wat leuke stuntprijzen! Heb nog getwijfeld over een combi van Berik (4493)... wel een hele scherpe prijs. Maar ik heb de verleiding kunnen weerstaan en ben vertrokken met een zomerkolletje (NekX/Richa)... :X _O-

Was heerlijk weer verder dus tegen de middag nog mooi een toertje door Het Groene Hart kunnen maken. :]
 
Zeker een aanrader.!

Goede sfeer en veel te zien,vooral die testbanksessies waren een genot.
En nog een mooi setje Berik kangaroolederen handschoenen gekocht.
Dat zit effe super .. 8-)
 
was een goede dag, een aanrader voor iedereen,

onderweg nog gestoeid met een Ferrari.. :D
 
Effe geweest, stond een hussie MF ers te wachten voor de testbank. Ben me te buiten gegaan aan 1 koffie, want kleding is er niet echt voor mij smaak, althans ik wil geen combi
 
Lekkere sprits uit de automaat voor 50 eurocent, en de de dag daarvoor met het oude beestje op de bank gestaan. Kan dat ding roken zeg. Vandaag gelijk maar nw olie en filter gekocht en vervangen.
 
Laatst bewerkt:
zaterdag met de z1000 op de testbank gestaan. 127pk en 103nm uit mijn standaard fiets afgezien van de bos dempers.. tevreden dus :)

verder nieuw setje alpine oordopjes met 20% korting gekocht en zomer/herfst handschoenen van Ekra met 20% korting. Die dingen zitten echt lekker :D Ohja en een regenoveralletje voor 15 euro kan altijd wel handig zijn.
 
Vanmiddag ook ff geweest, niks gekocht maar toch met een tevreden gevoel naar huis.
Mijn vizier (Shoei XR1000) ging niet helemaal soepel dicht, dus wilde em al een keer door een motorzaak laten nakijken, blijkt er een heuse Shoei-bus te staan.
Voor noppes hebben ze de zijplaatjes vervangen, alles goed afgesteld en gepoetst... :}
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan