[Spel] Moto GP 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Geniuz_Nerd

MF'er
24 mrt 2003
33
0
alkmaar
Wie heeft het nieuw Spel Moto Gp 2 van THQ? en hoe bevalt ie? ik heb deel 1 en die is wel heel vet maar ik wil eigenlijk weten of deel 2 ook zo goed is?
alvast bedankt
 
Heb hem gister een paar uurtjes gespeeld.

Graphics zien er wel kewl uit.
Besturing is lekker.
Je kan werderom burnen/wheelie-en/stoppies maken.
Er zijn tig tracks/spelers beschikbaar.
Multiplayer/lan gaming is aanwezig.

Dus ja ik vind hem wel de moeite waard.. :P
 
Heb hem gister een paar uurtjes gespeeld.

Graphics zien er wel kewl uit.
Besturing is lekker.
Je kan werderom burnen/wheelie-en/stoppies maken.
Er zijn tig tracks/spelers beschikbaar.
Multiplayer/lan gaming is aanwezig.

Dus ja ik vind hem wel de moeite waard.. :P
:^
 
de ;) *demo* ;) is te downloaden op alt.binaries.nl met de filenames ims-mgp2.001 enz
 
traxx doe mij eens een hint hoe ik daar kom. Ik weet dat dat een nieuwsgroep betreft. Maar geef eens een tip, welke news server en daarnaast met welk programma kan ik makkelijk al die files downloaden zodat ik de "Demo" zo snel mogelijk binnen heb.
 
gebruik xnews.
newsserver hangt af van je provider. ik heb quicknet. dus ik heb news.quicknet.nl
voer die nieuwsgroep in in xnews. hij gaat dan alle threads binnenhalen. als ie klaar is gaat ie threaden (op volgorde zetten) dan zoek je naar de bestandsnaam (zie mijn vorige post) en selecteer alle bestanden die ermee beginnen en druk op decode (=download)

zie ook

Tutorialbase over xnews.
Tutorialbase(=howto's over downloaden van newsgroups)
 
yooo ik heb hem op de xbox gespeeld en is echt KIKKE!! Was al fan
van deel I. 2 heeft dezelfde maps etc, alleen net een tikkie vetter (snellere motoren, mooiere graphics)...Voor de PC heb ik hem nog niet gespeeld ;)
 
hmm best handig dat newsgroepen maar dat wist ik al, jammer aleen dat je dan net bijv 8 bestanden mist zoals ik :(
 
kan iemand mij anders eff aan die missende files helpen ?
Heb ik net zon fijne nieuwe pc, kan ik eindelijk 2 hobby's combineren.
En dan werkt die wazige newsgroup niet mee.
 
ze zijn al aan het reposten.
als ik hem binnen heb wil ik "de demo" ;) :+ wel opsturen voor de 56kers ;)
mail maar.

Ja ik mis ook de eerste bestanden iemand?

pssssst.... moet je eens in alt.binaries.games.encrypted kijken :X O-)
 
Op zondag 25 mei 2003 18:56 schreef traxx het volgende:
ze zijn al aan het reposten.
als ik hem binnen heb wil ik "de demo" ;) :+ wel opsturen voor de 56kers ;)
mail maar.pssssst.... moet je eens in alt.binaries.games.encrypted kijken :X O-)

Ha ik heb hem nu al bijna binnen van een irc filebot, maar bedankt voor de tip :9
 
kan je niet een linkie hier neerzetten waar je hem direct kan downloaden. alvast thnx
 
oke en dan nu even echt iets illegaals :P Waar kun je ook alweer de directe filenames opzoeken die gereleased gaan worden zodat je bepaalde files kunt zoeken op een newsserver bijvoorbeeld. ISONEWS is namelijk al een tijd uit de lucht.
 
ISONEWS is opgerold door de FBI dus ik gok dat het toch illegaal is, het is namelijk ondersteunend aan de software piraterij :P
 
ISONEWS is opgerold door de FBI dus ik gok dat het toch illegaal is, het is namelijk ondersteunend aan de software piraterij :P

mn link doet het toch?
dan is het niet opgerold neem ik aan :X
het is hetzelfde als linken naar http://www.kazaa.com (www.kazaa.com)
 
haha precies dezelfde site is gewoon weer online *D
hopelijk worden ze nu niet gepakt.
 
zo. eindelijk binnen!
het is wel wennen hoor, de camera beweegt mee met de bewegingen van de motoren..
en je hebt ook een stuntmode *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan