Spelen met koekblikker

Chef

MF veteraan
8 feb 2004
2.649
0
Eindhoven (Noord Brabant)
Toen ik gisteren naar een vriendin in Eindhoven moest, begon ik uit verveling op en 50-weg maar een beetje te slalommen. Ik maakte ze redelijk scherp, en trok daarmee de aandacht van de koekblikker voor me, een gele Fiat Cinqecento sporting. Tot mijn verbazing en genoegen begon hij op de brede weg ook te slalommen. We zijn een beetje gaan spelen, je kent het wel. Stationair een beetje gas geven, oogcontact maken, aan elkaar gewaagd zijn. Toen we na een tijdje de ruimte kregen en met z'n 2en voor een stoplicht kwamen te staan hebben we een sprintje getrokken. Tot de 120 bleef ik hem voor, maar daarna moest mijn Rebel het afleggen. Bij de volgende stoplichten stopte ik naast hem, hij deed zijn raam open. Ik vroeg hem "heb je ook een motorrijbewijs?" "Nee" was het antwoord. ".......jammer. Ga halen ;) " Ik ging rechtdoor en hij sloeg af.

Doen jullie dat ook wel eens, 'spelen' met koekblikkers?

Ben het niet echt van plan om slingerend een weg over te gaan.
Eerst maar wat ervaring opbouwen :)

met mij willen ze nooit spelen '(
ook nooit een stoplicht sprintje '(

zie ik er dan zo snel uit? :P

Nee hoor.

Ik heb al wel eens gehad dat ik een beetje aan het wegdromen was in de auto en zelf ook begon te slalommen.

Nog even en iedereen wil een Rebel, al was het maar om koekblikken een kans te geven O-)

slalommen met 'n chopper :? whoeaaaaaaa bestaat niet ! :+
Zal ik even happen? Want dat was de bedoeling van je post denk ik. Mijn type motor werd veelvuldig als lesmotor gebruikt, en ik durf te wedden dat hij net zo wendbaar is als menig tupperwarebakken. :Z

Nog even en iedereen wil een Rebel, al was het maar om koekblikken een kans te geven O-)Zal ik even happen? Want dat was de bedoeling van je post denk ik. Mijn type motor werd veelvuldig als lesmotor gebruikt, en ik durf te wedden dat hij net zo wendbaar is als menig tupperwarebakken. :Z

Well done Chief :}

He jongens, zit die knul niet zo te pesten B| Hij is hartstikke trots op zijn Rebel en hij mag dan misschien niet de allersnelste zijn, hij is één van ons hoor :]

om een fatsoenlijke sportmotor bij te houden onder de 200 moet je al gauw over een lamburgini beschikken en die zie ik niet zo veel rijden helaas :P

anders zou ik met veel genoegen met ze spelen :P :+

Iets gelijkaardigs meegemaakt,

Ik was de slalom aan het oefenen voor het exaam op een afgelegen weg tussen de blokken. Opeens rijdr een koekblik dezelfe baan op, maar uit de tegengestelde richting. Tot mijn grote, leuke verbazing begon hij ook te slalomen en klaxoneerde even ... leuk gebaar :p

Terug
Bovenaan Onderaan