Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat hangt een beetje af van hoe dat hart is qua vorm.... Vlak is redelijk simpel, met offset wordt thuis wel lastig denk ik. Dan ga je aardig wat moeten verspanen of in vorm persen of een leuke combi van beide.
Ow jouw berichtje werd gepost toen ik het mijne aan het maken was. Dus harten is een kwestie van CAD en lasersnijwerk (als ze vlak zijn) en de ringen bij www.mx-tec.eu@supervet heb je dat adresje nog toevallig?
Ik had ook offset nodig, maar heb toch vlakke schijven gemaakt waar nu spacers tussen de schijf en naaf zitten. ook opgelost. Vlakke schijven waren in mijn geval vooraal makkelijker te maken en ook veel sterker. Ik denk nu wat meer inzicht te hebben in hoe je rekent aan de sterkte van zo'n hart. Ik geloof dat ik ze nu ook wel lichter zou durven maken in staal of misschien wel van alu.Ik was al bang voor het "offset" gedeelte. Ik kan me voorstellen dat een vlak hart wat minder uitdagend is.
Nieuwe schijven zijn zeker makkelijker en sneller. Maar als je zelf het CAD gedeelte kan doen kosten die 2 harten voor jouw schijven geen €100,-- aan lasersnijwerk. Als er ook nog weer nieuwe bobbins in moeten wordt het een ander verhaal. Wat dat betreft zijn die T-drive schijven eigenlijk wel lekker goedkoop te produceren.Wat een gaaf project, ik heb wel eens eerder een plaat rsv laten lasersnijden. Moest en zou een brembo achterremklauw op m'n zx10r hebben. Zat een enkelzuiger Tokico klauwtje op. Voor de brembo was natuurlijk geen standaard ophanging.
Mal van karton gemaakt en deze naar een kennis gebracht om dit in CAD te tekenen. Bestand naar een kennis met een metaalbedrijf gestuurd en die had het netjes uitgesneden.
Al met al een prijzig klusje, ben bang het voor de remschijf financieel niet haalbaar zal zijn omdat er geen ruimte is voor fouten.
Nieuwe schijven bestellen is makkelijker en sneller