Andijviestamppot
MF'er
Hallo allemaal,
Vraagje over het aangrijppunt van de aandrijfas/kettingwiel van mij Kawasaki Z750 (2004). Er lijkt flink wat speling te zitten op het aangrijppunt wanneer de aandrijfas en motor gekoppeld zijn. Wellicht beschrijf ik het wat vaag, dus ik heb er even een filmpje van gemaakt. Het beeld is dus van het voorste kettingwiel en ik draai aan het achterwiel op en neer.
(link filmpje)
Je ziet dat er speling zit in wanneer de as aangrijpt. Waardoor komt dit en is het normaal?
Ik heb zelf niet zo snel een tweede motor bij de hand om te testen of het daar hetzelfde is, vandaar dat ik hier mijn vraag dump. Tijdens het rijden op lage snelheid voel je echt dat hij "hapt" door deze speling. Nu lijkt het erop dat het erger is geworden dan toen ik mijn motor een tijdje geleden kocht. Echter kan dit ook tussen mijn oren zitten. Hopelijk kan iemand mij uitleggen wat het is en waardoor het komt.
Tnx!
Vraagje over het aangrijppunt van de aandrijfas/kettingwiel van mij Kawasaki Z750 (2004). Er lijkt flink wat speling te zitten op het aangrijppunt wanneer de aandrijfas en motor gekoppeld zijn. Wellicht beschrijf ik het wat vaag, dus ik heb er even een filmpje van gemaakt. Het beeld is dus van het voorste kettingwiel en ik draai aan het achterwiel op en neer.
Je ziet dat er speling zit in wanneer de as aangrijpt. Waardoor komt dit en is het normaal?
Ik heb zelf niet zo snel een tweede motor bij de hand om te testen of het daar hetzelfde is, vandaar dat ik hier mijn vraag dump. Tijdens het rijden op lage snelheid voel je echt dat hij "hapt" door deze speling. Nu lijkt het erop dat het erger is geworden dan toen ik mijn motor een tijdje geleden kocht. Echter kan dit ook tussen mijn oren zitten. Hopelijk kan iemand mij uitleggen wat het is en waardoor het komt.
Tnx!