Speurders exit

paalco

MF'er
25 sep 2010
112
94
Oss
Waar zijn al die leuke goedkope motoren gebleven nu speurders gestopt is.
Op marktplaats zie ik hier niet veel van terug. Of is er een site die ik niet ken?
 

 

Marktnet vind ik wel erg veel catawiki.
De marketplace ziet er beter uit.
 
Ja, maar de meeste staan in duitsland en daar zijn de prijzen ook hoger.
Hangt er wel vanaf wat je zoekt. Yamaha TDM is vaak goedkoper. Daarnaast is de keus wel veel groter natuurlijk. Maar ik ben met je eens dat Speurders wel het paradijs voor goedkope motoren was!
 
Facebook inderdaad, maar jammer genoeg kijken daar veel meer mensen op. Ik mis speurders ook enorm, meer dan de helft van mijn aangeschafte motoren heb ik daar gekocht.
 
Facebook inderdaad, maar jammer genoeg kijken daar veel meer mensen op. Ik mis speurders ook enorm, meer dan de helft van mijn aangeschafte motoren heb ik daar gekocht.
Vind het ook jammer, maar Facebook lijkt wel het beste op het moment
 
Zal ik dan toch, als principieel anti-FB persoon, me bij de FBsekte aan moeten gaan melden???
Ben ook anti FB,maar heb me toch aangemeld,ik gebruik het alleen om de advertenties te bekijken,
en om bepaalde forum /club sites te bekijken.
 
Ik doe het zelfde, lekker generiek profiel.
Ik volg bijvoorbeeld de Matchless/AJS club en wat sport dingen.
Gaat prima!
Ik post zelden niets.
 
Wat wel zeer irritant is dat ze regelmatig dingen veranderen aan die site zodat je weer opnieuw moet
gaan uitzoeken hoe het werkt.De jeugd zal daar misschien geen problemen mee hebben,naar zo,n oud
kadaver als ik die al bij is dat ik weet hoe ik een computer moet aanzetten is dat problematisch.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan