Speurtocht: Afgesloten motoren

BlackMaze

MF veteraan
18 mrt 2008
1.252
0
Amsterdam
Hallo allemaal,

Ik zal waarschijnlijk al voldoende door jullie worden bestraft voor het zoeken alleen al, maar ik moet jullie toch even om hulp vragen :+

Ik ben op zoek naar wat namen, plaatjes of specificaties van afgesloten motoren. Je weet wel zo een cockpitje op twee wielen zeg maar :]

Ik kan op Google en op Motor-Forum eigenlijk niets vinden maar misschien zoek ik op de verkeerde termen.

Alvast mijn dank!
 
Laatst bewerkt:
Je bedoelt zo'n ding?

Benelli Adiva

15122006adiva.jpg
 
Bedankt voor de snelle reacties heren maar die bedoel ik dus niet!

Denk aan zo een zweefvliegtuig cockpit op wielen. Met van die wieltjes die uitklappen onder een bepaalde snelheid voor het omvallen.

Heb dit eens op TV gezien. Ik hoor het wel!
 
Hmm, ik weet niet wat ik er van moet denken.
Apart is het wel!
Het is geen motor, het is geen auto, het hangt er zo wat tussen in.

_Peraves-MonoTracer-1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Net als bij trikes combineren ze bepaalde eigenschappen van auto's en motoren. Alleen nu precies andersom, je kunt door de file èn je zit droog!
 
Net als bij trikes combineren ze bepaalde eigenschappen van auto's en motoren. Alleen nu precies andersom, je kunt door de file èn je zit droog!
moet je plots stoppen, ram je ff je zijwieltjes bij je buurman zijn auto naarbinnen.

Weer is iets anders dan een spiegel eraf trappen natuurlijk...
 
Vorig jaar op vakantie in zwitserland stond deze ergens bij een Mac op de parkeerplaats. Dus ik gok dat die wel uit de concept fase is :P

IMG_0648.JPG

IMG_0649.JPG

IMG_0650.JPG
 
Laatst bewerkt:
Vorig jaar op vakantie in zwitserland stond deze ergens bij een Mac op de parkeerplaats. Dus ik gok dat die wel uit de concept fase is :P

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
In Rotterdam Noord zag ik er ook af en toe eentje rijden. Best leuke speeldingen als je geld teveel hebt :o

Net als zo'n Carver trouwens, daar weet ik er ook twee van te staan :D

edit: oh shit @ acabion ding
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Ik zal waarschijnlijk al voldoende door jullie worden bestraft voor het zoeken alleen al, maar ik moet jullie toch even om hulp vragen :+

Ik ben op zoek naar wat namen, plaatjes of specificaties van afgesloten motoren. Je weet wel zo een cockpitje op twee wielen zeg maar :]

Ik kan op Google en op Motor-Forum eigenlijk niets vinden maar misschien zoek ik op de verkeerde termen.

Alvast mijn dank!

Ah vast niet.
Er zijn er hier ook die dingen vragen over een Harley of Ducati dus zo'n auto met 2 banden te weinig kan er ook wel bij. :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan