Spidi airback XL

Status
Niet open voor verdere reacties.

Voske

MF veteraan
25 aug 2002
9.985
119
Overal en nergens
TKA: spidi airback maat xl.

g23822.jpg


weinig gedragen, maar doordat dit een protector is uit 2 delen is het zeer vervelend om deze onder mn overall te krijgen. Met het dichtdoen van mn pak schuift de hele protector iedere keer omhoog. Bij mijn oude protector die uit 1 geheel is heb ik daar geen last van. Dus wil nu er nu een van alpinestars.
Dus eventueel ook in te ruilen voor een appie stars tech back.

tech_protector.jpg


ohja, 85euri zonder inruil
 
Niemand :?
Dacht dat dit toch een gewilde protector was
Die Appiestars heb ik nu ook sinds een weekje.
Schuift idd niet omhoog bij aantrekken van 't pak en is ook nog 's lekker geventileerd. Aanrader! :)

Bij een combi pak zal die Spidi ook prima voldoen lijkt me. :Y
 
Die Appiestars heb ik nu ook sinds een weekje.
Schuift idd niet omhoog bij aantrekken van 't pak en is ook nog 's lekker geventileerd. Aanrader! :)

Bij een combi pak zal die Spidi ook prima voldoen lijkt me. :Y
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat die Spidi het idd prima doet icm een combi. :Y

Mij bevalt ie iig erg goed.
 
Voske wil waarschijnlijk toch meer uit pose-technische overwegingen een Appiestars. 8-)




;)
 
Ik heb de spidi en idd kruipt hij omhoog met het aantrekken van een overall. Ik heb er verder geen problemen mee aangezien ik mijn pak in mijn eentje toch niet aankrijg, dus gewoon even de backprotector naar beneden drukken met aantrekken en dan zit hij perfect.

Geen geld trouwens, heb er nieuw 150 euro voor betaald destijds.
 
Ik heb de spidi en idd kruipt hij omhoog met het aantrekken van een overall. Ik heb er verder geen problemen mee aangezien ik mijn pak in mijn eentje toch niet aankrijg, dus gewoon even de backprotector naar beneden drukken met aantrekken en dan zit hij perfect.

Geen geld trouwens, heb er nieuw 150 euro voor betaald destijds.

Heb er zelf met mn combi idd geen problemen mee gehad, maar met de overall is het een ramp. Zeker aangezien ik mn overall wel zelf aan krijg en ik geen zin heb iedere keer iemand te vragen om te helpen.
en 85 eu is idd een matsprijsje dacht ik zo.. gaat ook niks meer vanaf
 
als er nog kleinere mannetjes of vrouwtjes zijn ik heb de zelfde spidi airback liggen en kan er ook niet aan wennen, dus nieuw en nooit gebruikt een maat M voor een boven lichaam van +- 51 cm
voske ik wil niet onder jouw duiven schieten, het is ook een heel andere maat.
maar leek mij een mooie combi


full
 
waarom probeer je geen dainese wav? die zis wat dunner dan die alpinestars, en ik vond hem zelf ook lekkerder zitten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan