Spidi Kawa groen!

zxr4life

MF veteraan
17 sep 2004
6.670
86
Nijmegen
Ik heb een Spidi pak te koop. Heb dit pak 2 jaar geleden bij Termaat Motoren in Nijmegen gekocht. Het pak kostte mij destijds € 850,-
De maat is 48. Geschikt voor mensen van 1.70-1.75 en 70-75 kilo. Passen kan uiteraard.

Vraagprijs € 450
Doe een leuk bod!

Dit pak heeft geen schade. Het witte gedeelte heeft alleen een poetsbeurt nodig. Ik verkoop dit pak omdat het te klein geworden is.

dscf1846sx9.jpg


y83nr6.jpg
 
Laatst bewerkt:
Misschien komen we er wel uit :)

Las net in een ander topic dat maat 48 geschikt is voor mensen van 1.70 en 70 kilo


Nee joh, die Turtle-gast heeft ècht geen centen meer :N, die heeft al flink wat gepimp de laatste tijd en er staat nog meer op 't rpogramma ;)

Wel een supervet pak hoor 8-) :} , ben al voorzien echter van een mooie groene Arlen Ness. *D

Kick! :W
 
Misschien komen we er wel uit :)

Las net in een ander topic dat maat 48 geschikt is voor mensen van 1.70 en 70 kilo
Ben bang van niet ... :+ . Geld is echt op (zie reactie van Sandberg hierboven) en voor wat ik nog over heb verkoop jij je pak vast niet.

Kickje bij deze :W
 
Laatst bewerkt:
Ben bang van niet ... :+ . Geld is echt op (zie reactie van Sandberg hierboven) en voor wat ik nog over heb verkoop jij je pak vast niet.

Kickje bij deze :W

Gelukkig hebben ze voor jou nog de Euro Knallers bij de Mac. :P Mocht je een fishfilet willen halen die zijn 2 euro. Weet niet of je dat nog net haalt...

BTW kickie voor dit pak. Hij is mooi. Zoek nog wel een groen pak. Ben 1.70m. Maar vind er helaas iets teveel wit in zitten nog.

Succes nog!

*D
 
ok ok, het pak is te klein voor MIJ geworden. niet dat het pak letterlijk is gekrompen _O- naja weer een schoppie.
 
ben zelf 1.70 en 72 kg vind het een mooi pakkie ,alleen de prijs :N
jammer, voor mij te veel...
sucses met de verkoop.
 
Nog steeds te koop! Hoef er niet de hoofdprijs voor te hebben. 450 euro of een goed bod
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan