Spidi Penta maat9/L nieuw!

GSX-Rider

Die hard MF'er
24 sep 2006
537
0
Te koop: een setje Spidi Penta handschoenen maat 9/L. Ik vind deze handschoenen net even teveel protectie hebben waardoor ik ze te stug vind. Ik heb er maar 1 zeer klein ritje mee gemaakt ze zijn dus nog gewoon nieuw!

VERKOCHT!!

Spidi01.jpg

Spidi02.jpg

Spidi03.jpg
 
Laatst bewerkt:
ze moeten wel even gebruikt worden he voor ze soepel worden...

Je hebt helemaal gelijk maar ik heb door een motorongeval een deels verlamde linkerarm/hand. Daar zit nog maar zeer weinig kracht in, dus als ik ooit nog wil gaan rijden moet alles wel soepel zitten. Niet dat ik alle nog resterende kracht moet gebruiken om mijn hand te kunnen bewegen in de handschoen.
 
Dit is de top! Ik zit alleen met die vervelende beperking anders had ik ze gehouden. Helemaal omdat ik laarzen heb van XPD (de laarzen-afdeling van Spidi) waar exact dezelfde materialen inverwerkt zitten. Dat past dus erg mooi bij elkaar. Ga maar eens kijken wat deze handschoenen nieuw kosten, dan is dit toch een mooi prijsje dacht ik zo.
 
Dit is de top! Ik zit alleen met die vervelende beperking anders had ik ze gehouden. Helemaal omdat ik laarzen heb van XPD (de laarzen-afdeling van Spidi) waar exact dezelfde materialen inverwerkt zitten. Dat past dus erg mooi bij elkaar. Ga maar eens kijken wat deze handschoenen nieuw kosten, dan is dit toch een mooi prijsje dacht ik zo.
Ik had in je motorverkooptopic al gelezen wat er bij je mis is gegaan -O- .
Ik heb niet echt nieuwe handschoenen nodig, maar deze vind ik toch wel erg mooi. Zal kijken wat er op het eind van de maand op de rekening staat. Heb zelf net een kleine, dus het geld vliegt de deur uit :/ .
 
Als de financieen het toestaan mag je ook even komen passen bij me hoor, ik zag in je profiel dat je niet heel erg ver woont. Laat het tzt maar weten.
 
Net bij een motorzaak geweest en bij alle merken zit ik rond maat 9 a 10 (large). De maat zal het probleem dus niet zijn, nu de centen nog ;)
 
Ik denk dat ik je binnenkort maar even PM om de handschoenen te passen :W . Kunnen we het gelijk over de prijs hebben ... ;)

~[edit] PM is verstuurd :W
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik je binnenkort maar even PM om de handschoenen te passen :W . Kunnen we het gelijk over de prijs hebben ... ;)

\[edit] PM is verstuurd :W

He ik dacht dat je op zwart zaad zat Rene? ;)
Zijn wel heeele mooie dingetjes he? :9~

Lijkt me goed plan om ze te kopen als ze passen :Y , kun je die weet ik veel wat voor B-merk je nu hebt handschoenen wegdoen. :W
 
Verkocht :W *O*

~[edit] zag het nu ook boven in de advertentie staan. Ze zitten lekker Manfred!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan