(Spiegel)vizier voor Marushin helm

Neo16V

Die hard MF'er
31 okt 2007
502
0
Zoetermeer.
Hai,

Ik heb op de motor beurs en helm gekocht van Marushin. Zilver met zwart met een soort spoiler achterop.

Nu ben ik op zoek naar een donker of een spiegelverzier. Ben er helemaal nog niet uit welke. Misschien kunnen jullie mij tips geven. Voor en nadelen. Ook als het begint te schemeren. Welke je dan toch het beste doorheen ziet.

Weten jullie een zaak waar ik zo'n vizier kan kopen. Ik woon zelf in Zoetermeer. En Hans van Wijk verkoopt deze helmen en vizieren niet.

Thnx.

Jason
 
Yup.
Of een donker vizier. Op de beurs zieden ze dat ze wel bestonden.
Maar ben het bonnetje kwijt van die zaak. |(
 
http://www.kommermotorparts.nl/winkel/index.html?lang=nl&target=d11.html&lmd=39528.868889

thnx.

Had ik al gekeken. Maar er zitten geen foto's bij van de vizieren. En wil graag toch eerst bekijken voordat ik het vizier koop.
Dus misschien 2de paasdag ff een vizier kopen bij een motorzaak.
Maar welke....

Jason
 
Donker is krasproof, een spiegel niet, dwz dat een kras op een spiegelvizier zeer zichtbaar is van binnenuit. Dit komt simpelweg omdat de blinderende laag uitsluitend aan de buitenzijde is aangebracht.

Donkere vizieren zijn in principe allemaal t zelfde, daar heb je dus geen foto voor nodig, spiegelvizieren verschillen wel behoorlijk. Zo heb je olie, iridium, geel spiegel, zilver spiegel en blauw spiegel vizieren, allemaal geven ze aan andere kleur spiegeling. Smaak afhankelijk.

Zolang je trouwens alleen overdag op de weg bent te vinden, is een getint vizier erg handig. Ga je ook in t donker rijden en wil je wel de looks, neem dan een light smoke vizier wat verloopt. Succes met kopen :P
 
koerhuis in lemelerveld verkoop zobiezo losse vizieren.. en kijk gewoon op internet / google.. kom je meestal wat verder dan gelijk een topic te openen ;)

marushin heeft ook een eigen site
 
Vriend van me heeft ook een Marushin helm met spiegelvizier

Pzyko hier op t forum, geen idee waar ie m vandaan heeft, moet je m ff berichtje sturen.
 
Thnx voor de vele reactie's.

Ik ga denk ik voor een donker vizier. staat wel vet bij de helm. Ook omdat Grayson de tip gaf met de kras. :}

Ik hou jullie op de hoogte.

Jason
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een marushin gekocht 6 mnd terug en heb direct bij aankoop het orginele vizier vervangen voor een spiegelvizier.. (Normaal 30,- maar omdat ik het oude terug gaf 0,-)
Ik vond de spiegel de mooiste omdat de zwarte niet donker genoeg was.
En het olievizier niet bijzonder genoeg was (in dit geval).
Ik zou zeggen ga voor een spiegelvizier *D
full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan