Spiegel zx-636 kapot, reparatie mogelijk?

-Racer-

Die hard MF'er
20 jul 2004
414
0
Hallo,

Mn rechterspiegel heb ik kapot gemaakt, nu heb ik gezien dat en nieuwe spiegel met alles erop en eraan zon 65 euro gaat kosten.

Aangezien alleen het glas kapot is vraag ik me af of ik het ergens kan laten repareren?
 
Hallo,

Mn rechterspiegel heb ik kapot gemaakt, nu heb ik gezien dat en nieuwe spiegel met alles erop en eraan zon 65 euro gaat kosten.

Aangezien alleen het glas kapot is vraag ik me af of ik het ergens kan laten repareren?
Als hij uit 2002 is heb ik nog wel eentje liggen voor € 10,-.
 
Of gewoon met 'n malletje naar de glasboer lopen. Snijdt die voor 'n paar euro 'n nieuw spiegelglas.
 
Je kan ook de rechter spiegel weglaten :+
Links is ie verplicht!!
Als de motor sneller kan als 100km/uur ...verplicht.
Volgens mij sowieso als ie vanaf 01-01-2003 is.


En Tjade Petri is mijn glasboer. Zit hier 10 min. vandaan. Maar in ...Haarlem.
Zou trouwens niet weten waarom je 'm niet na kunt laten maken.
 
Ben je niet all-risk verzekerd? :+

Maar ik zou idd even met die spiegel naar de glasboer gaan. Oude glas eruit en nieuw glas erin. Het kan wel zijn dat het originele glas verkleind. Dat doet de glasboerenspiegel niet.
 
ben all risk verzekerd, maar die spiegel heb ik zelf kapot gemaakt omdat ik wou kijken of ik er ledjes in kon wegwerken
 
ben all risk verzekerd, maar die spiegel heb ik zelf kapot gemaakt omdat ik wou kijken of ik er ledjes in kon wegwerken

|(

Met welk doel? Knipperlicht van maken o.i.d.?
Check ff de site van Cyccon. Ik heb er laatst spiegels met ingebouwde knippers besteld. Ze hebben ook gewone spiegels, passend op jouw motor. (Dus niet universeel, in de zin van: Past net niet...)

Succes
 
Kwil die FAR spiegels!!!!

Wie heeft er een (online) dealer/winkel voor mij??

|(

Met welk doel? Knipperlicht van maken o.i.d.?
Check ff de site van Cyccon. Ik heb er laatst spiegels met ingebouwde knippers besteld. Ze hebben ook gewone spiegels, passend op jouw motor. (Dus niet universeel, in de zin van: Past net niet...)

Succes
 
En binnen een week in huis.
Die lui reageren tenminste lekker snel.

Is alleen minder dat je met weerstanden aan de gang moet gaan om de knippers langzamer te laten knipperen.

Ziet er btw erg strak uit.

Kheb ze namelijk ook op m'n cbr zitten.

:) :9
 
He ik heb nog een spiegel van een zx6 uit 2003 met wat schuif schaden er op, glas is heel.
Je mag hem gratis hebben als je wilt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan