Spiegelende vizier

Dat is dan toeval. Pinlock werkt een beetje zoals dubbelglas, dat beslaat (als het goed is) ook niet. Je bril, echter, heeft z'n eigen dubbelglas nodig om niet te beslaan. Net zoals je vizier om je pinlock heen doodleuk nog altijd beslaat, beslaat je bril ook gewoon.

Je was mij voor..

Gisteren onderweg naar huis.
Even opgelet.
Heb ook een heel klein beetje een spiegeling.
Echter heb ik in mijn HJC een neus kapje zitten.
Dit houdt ook een hoop reflectie 'tegen'
 
Been there, done that, doe het nog steeds🤫
Haha xD Ja, als t donker buiten is dan ga ik niet met donker vizier rijden. Maar, ik ga er vanuit gezien het seizoen dat eraan komt, ik niet veel donkere dagen ga tegen komen met de motor. Vind hem trouwens echt wel heel fijn rijden als het zonnetje schijnt. En al het echt heel erg is dan nog met zonnevizier naar beneden. Maar, eigenlijk bijna niet nodig.
 
Rij standaard met het vizier dicht..
Lekker anoniem;)

Heb je ook een neus-kapje?
Dat is ook wel heerlijk.
 
Maar idd, de spiegeling blijft. Ook bij donker vizier trouwens. Denk dat het een kwestie van wennen is en er op den duur doorheen kijken.
 
Ja, wel stukje over mijn kin nog. Maar niet mijn mond en neus, vind ik noga moeizaam ademen.......ondanks de 3 gaatjes die erin zitten.
Heb hem zelf over neus (ziet er ook stoer uit met helm opengeklapt :+), heb geen last van moeizaam ademen..

Misschien is die van jou dikker ofzo, heb zelf de Rev'it Juno.
 
Heb hem zelf over neus (ziet er ook stoer uit met helm opengeklapt :+), heb geen last van moeizaam ademen..

Misschien is die van jou dikker ofzo, heb zelf de Rev'it Juno.
Ah ja, ik draag de Alpinestars Tech. Die van mij lijkt wel dikker ?
 
Die van mij is van MQP..
En die redt het niet zo ver.
Puur voor de nek.

Heerlijk dingetje.
Nog steeds na al die jaren.

@Malissa,
Zal idd wel wennen zijn voor je.
Of niet meer op focussen, dat is nog beter
 
Terug
Bovenaan Onderaan