Spiegelproblemen

B2

MF veteraan
Donateur
4 jul 2001
2.242
496
Belgie (Gent)
Weer zo eentje die overal kan staan: algemene praat,techniek of supersports. Door een anonieme hand werd het dan maar de laatste categorie. En nu komt mijn vraag ook nog (voor degenen die zover geraakt zijn):
Hoe klap je de spiegels van een T-Cat in om bvb. gemakkelijker een garage binnen te rijden (spiegels tegen de kuip aan dus), zodanig dat je ze bij het uitklappen niet geheel opnieuw moet bijregelen. En een ijzerzaag is helaas geen optie.
 
kan dus niet...

Ik ken dus heel toevallig ook die T-cat spiegels ;) en die gaan heel stroef, das maar goed ook want zoniet is het 1 doffe ellende op de snelweg... (mijn eerdere XJ met lamme spiegels :r )

Denk niet dat er een oplossing voor is anders dan een bredere schuur te kopen, want die 75cm breed moet toch te doen zijn?
 
Dat probleem van die spiegels van de XJ ken ik maar al te goed (ik heb ongeveer dezelfde evolutie van motoren meegemaakt, maar nooit 25 KW (ik had mijn rijbewijs voor een gelijkaardige regeling in belgie inging) dus ook eerst div en dan T-Cat -> dus dacht wel dat jij er iets ging van weten ;) ).
Het zou wel handig zijn natuurlijk (ook voor bvb. beschermhoes).
 
Terug
Bovenaan Onderaan