Spiegels Ducati 848

Hans1984

MF'er
15 mrt 2006
128
0
Assen
Ik wil de spiegels van mijn witte 848 laten spuiten, hiervoor moeten ze zover mogelijk uit elkaar. Dus het glas van het knipperlicht eruit en ook het glas van de spiegel. Van de motor af halen is geen probleem. Kan iemand me hierbij helpen met foto’s o.I.d? Uiteraard moet het ook weer in elkaar.

Alvast bedankt.
 
Op de onderdelenlijst staan die spiegels alleen compleet afgebeeld,dus geen losse delen,je zou het eens kunnen vragen aan
Ducati Zaltbommel of Biggelaar.
Ik vond wel dit,losse spiegelhuizen ,daar zie je in het midden een kogel zitten,daar zal de spiegel op draaien,ik denk dat
je de spiegel er dan af moet wippen,ik heb wel spiegels van andere merken die ook zo gemonteerd zaten er af gehaald,maar
dat ging niet altijd goed,soms brak het glas daardoor.
fullsixcarbon-mirror-body-set-no-turn-indicator-and-mirror-glass-included-ducati-848-1098-1198_medium_image_2

fullsixcarbon-mirror-body-set-no-turn-indicator-and-mirror-glass-included-ducati-848-1098-1198_medium_image_2
 
Laatst bewerkt:
Hoi RG-Gamma, waar had jij die losse huizen gevonden? Ik wil juist de spiegels van mijn 848 wat verbreden omdat ik niks zie. Heb ik losse verlengstukken voor gekocht, maar bij demonteren blijken de schroeven vastgeroest in de hulzen waardoor ik het niet in elkaar kan zetten. Dus ik zoek een mogelijkheid om mijn spiegel en knipper enzo over te zetten op een nieuw frame. Gr. Matthijs
 
Hoi RG-Gamma, waar had jij die losse huizen gevonden? Ik wil juist de spiegels van mijn 848 wat verbreden omdat ik niks zie. Heb ik losse verlengstukken voor gekocht, maar bij demonteren blijken de schroeven vastgeroest in de hulzen waardoor ik het niet in elkaar kan zetten. Dus ik zoek een mogelijkheid om mijn spiegel en knipper enzo over te zetten op een nieuw frame. Gr. Matthijs
Hallo, dit ff intypen in je internet zoekkader,
ducati 848 carbon mirror housings
 
Terug
Bovenaan Onderaan