Spiegels met eigen bevestiging? Hoe zit dat eigenlijk?

Walking

Die hard MF'er
28 feb 2007
836
0
Hey allen,


Zoals in een ander topic al werd aangehaald, heb ik dus de Moose Ultimate Clutch hendel op mijn Hornet laten zetten wegens te veel polspijn bij het schakelen.
1 probleem echter: die Moose is natuurlijk niet voorzien van een mogelijkheid om mijn spiegel te monteren (zit normaal rechtstreeks op de koppelingshendel).

Ik heb al heel wat webshops gezien op zoek naar nieuwe spiegels, maar ik kan er niet goed aan uit, omdat ik er te weinig van af weet.

1) Ik ben dus op zoek naar spiegels die ik op het stuur zelf kan monteren (dus met bevestiging).

2) En ze moeten ver genoeg rijken, gezien die Moose-hendel er nog tussen zit.

3) wat met de rechterkant, waar de spiegels wel nog op de originele remhendel zit? (ik ga deze hendel niet vervangen). Maar twee andere spiegels is al helemaal belachelijk.

4) bar-end spiegels vind ik leuk, maar vraag me af hoe de zichtbaarheid is... Opteer eerder voor gewone spiegels tenzij het niet anders kan om mijn twee spiegels weer gelijk te krijgen.


Iemand een idee?

Alvast bedankt!

Walking.
 
Koop een losse spiegelbeugel voor op het stuur. En kies dan de juiste maat spiegels om er in te draaien.

Moeilijk? Nee.
Duur? Niet echt.

Succes!
 
Ik heb dus heel veel winkels afgegaan om zo'n spiegelding te vinden of een beugel... maar niet te vinden. Maar het bestaat dus toch tssssss...

De Moose verkopen... wel... ik zou het ding laten verlengen wat jij zegt en de moose ook laten zitten. Dan zal de koppeling zeker zacht zijn...

Waarom ben jij zo tegen die Moose? Ik bedoel... dat ding laten verlengen zorgt maar voor 1/3 minder hardheid.
 
Je kan geen gat boren in deze nieuwe handel en daar je oude spiegel weer op monteren?
 
Terug
Bovenaan Onderaan