Spiegels met knipperlicht

Thegimmick

Rookie
19 apr 2011
17
0
Amsterdam
Hallo jongens,

Ik heb op het forum al meerdere topics gevonden over spiegels met ingebouwde knipperlichten maar ik heb toch een paar specifieke vragen en ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Ik ben de trotse eigenaar van een honda cbr 600 rr uit 2004 zwart en ik wil dus graag speigels met knippers. Ik heb op internet een beetje lopen kijken en wel verschillende spiegels gevonden (en zelfs een verkeerd paar gekocht |( ) maar ik vind het meeste wat word aangeboden niet mooi of goedkoop eruit zien.

Mijn vraag is wie heeft er spiegels op zijn honda cbr 600 rr en hier goede ervaring mee?
Weet iemand of je de spiegels voor een suzuki gsx-r ook op de honda zou kunnen zetten?
Weet iemand of de spiegels van bijvoorbeeld een honda cbr 1000 rr die wel knippers hebben zouden passen?

Deze spiegels heb ik op de gok gekocht maar ze passen niet B|

spiegel-universeel-p-2303.html


Als iemand hier in geinterreseerd is ze mogen weg voor 5 tientjes. ( heb er zelf €70 voor betaald)

Alvast bedankt!
 
Volgens mij heb ik al eerder een topic een aantal jaren terug voorbij zien komen van iemand die een 600RR had en 1000RR spiegels met knippers erop had gedaan. Het past niet één op één. Er moest volgens mij een boutgat in de kuip wat groter (ovaler) gemaakt worden omdat de boutafstand groter was en er moest een extra gat geboord worden voor het draad. Het relais kon de extra knippers zonder problemen aan.
[edit]dit draadje dus[/edit]
 
Laatst bewerkt:
bok001 top man dit was dus precies waar ik naar op zoek was! faalde zelf alleen nogal in het vinden :X

indodude ja klopt ik had daar ook al zitten kijken alleen zijn de meeste spiegels daar niet bepaald naar mijn smaak :')
 
Terug
Bovenaan Onderaan