Spiegels R6

RedRum

MF'er
30 okt 2003
79
0
Ik heb pas een R6 aangeschaft, en ben vandaag lekker bezig geweest met dat ding. Dacht bij mijzelf zal die spiegels(de standaard soeplepels)ff aanpassen voor beter zicht, maar ik kreeg er geen beweging in! B|
Nou voordat ik alles eraf haal........hebben jullie misschien een idee hoe dit makkelijk gaat zonder dat ik die dingen eraf ruk?

Zal waarschijnlijk wel iets simpels zijn wat ik over het hoofd zie.

Alvast bedankt
 
Die van mij gaan ook zo verotte zwaar B|
Als mijn man er op heeft gereden zit ik de eerste 10 km ook te hannesen.
 
Maar er is dus wel beweging in te krijgen! Zit zelf aan de spiegel te draaien en te hannesen, maar ik krijg eerder het idee dat ik die spiegel breek dan beweeg.

Ik zie wel een bal zitten aan het begin van de spiegel, die mij het idee geeft dat dat ding moet kunnen draaien. Echter zit ie muurvast!
 
Ja ok....wd40. Zat ik ook aan te denken, doe ik waarschijnlijk ook wel maar was benieuwd of ik wat over het hoofd zag.

Bedankt
 
Ik heb ff gekeken bij mijn spiegels (die liggen na 2 dagen gebruikt te zijn al 4 jaar in een tas) , die bewegen wel erg zwaar maar ze bewegen ;)
Dus idd WD40 ? oid (teflon/silicone spray)
 
Dat wordt vanavond dan weer klooien aan dat ding.
Bedankt voor de hulp! :}
 
drupke WD40 ertussen, ff nachtje laten staan, dag erop kan je ze wat makkelijker bewegen.

maar niet teveel wd40, anders klappen boven de 100km/u je spiegels naar binnen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan