Spiegels vervangen ducati monster 620

Laphroaig17

MF’er
13 jun 2020
9
3
Beste leden,
Graag zou ik de spiegels van mijn duc willen vervangen. Ik rijd momenteel met bar-end spiegels en hoe goed dit er ook uit ziet wil ik ze toch graag vervangen voor highsiders. Binnenkort op vakantie en wil toch graag meer zicht. Heb enthousiast een paar mooie spiegels bemachtigd (geen originele want want die vind ik echt niet om aan te zien). Hierbij werden 3 adapters (Schroeven/bouten) geleverd, waarvan 1 linksdraaiend (Voor afwijkende draairichting en in mijn geval nodig).
Nu doemt het volgende probleem op. De linker adapter heeft aan de bovenzijde een rechtse draairichting wat in de spiegel draait (want de draairichting in beide spiegels is gelijk). Alleen wanneer ik de spiegel probeer vast te draaien, draait ofwel de bovenzijde dan wel de onderzijde los. Ik heb gezocht naar andere adapters/bouten. Maar ik kan niet de juiste maat, dan wel draairichting vinden. Ik ben geneigd om de spiegels retour te doen, maar ik vermoed dat met elke andere spiegel hetzelfde probleem zal optreden. Heeft iemand hier ervaring mee? Of een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen?
Groet
 
Terug
Bovenaan Onderaan