Spiegels VFR

Kwatta

Rookie
1 aug 2005
13
0
Beverwijk
Hoi, ik ben op zoek naar een paar spiegels voor een VFR 800 FI uit `99, maar dan zonder die verschrikkelijk lelijke, niet passende condooms er om.
Volgens mij zijn die ik zoek van modeljaar 2000 of 2001.

Heeft iemand die nog of weet iemand waar ik deze kan krijgen.

Dank alvast _O- _O- _O-
 
Elke Honda dealer.
En niet goedkoop })

Deze dus ;)
full


:9~
 
Ik heb een paar spiegels voor een VFR 2000-2001 gevonden, zonder rubberen hoezen. Alleen geeft de verkoper aan de de afstand van de schroeven 35 mm is.
Klopt het dat de steek van de nieuwere modellen anders is?
 
hoi
ik weet waar die spiegels te koop zijn!bij J en A motors in Nieuw-Roden mailadres=jhut@wanadoo.nl daar heb ik die voor mijn Honda ook gekocht(nieuw).Ik geloof dat ik er toen 60.00 euro voor heb betaald. :]
 
Allemaal leuk en aardig maar zie je er ook nog wat in :?
De reden dat iedereen voor dure originele gaat is dat die gebogen spiegels hebben en niet dat wat ook in de badkamer hangt.
Aftermarket-spulletjes ziet er vaak wel leuk uit maar een lage aankoopprijs moet je vaak met slecht/trillend beeld bekopen.
 
Allemaal leuk en aardig maar zie je er ook nog wat in :?
De reden dat iedereen voor dure originele gaat is dat die gebogen spiegels hebben en niet dat wat ook in de badkamer hangt.
Aftermarket-spulletjes ziet er vaak wel leuk uit maar een lage aankoopprijs moet je vaak met slecht/trillend beeld bekopen.
En ze zijn van een bepaald gewicht die de fabrikant heeft berekend ;) origineel rules :}
 
Deze spiegels zijn prima. Niks trillend beeld.
De spiegeloppervlakte is nagenoeg gelijk, dus niets aan het handje.

Was alleen maar een tip hoor. iedereen moet zelf maar weten wat ze doen. Ik ben er blij mee.... :] :] :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan