spiegels voor de husk SMR 510

Zoeperman

MF veteraan
Donateur
4 aug 2001
28.016
10
Apeldoorn
ik ben op zoek naar mooie spiegels voor de 510 smr, tis toch lastig zonder spiegels rijden, al was het alleen maar om te checken of er geen politie achter je rijdt, of waar je SM collega is ......

de orgineel meegeleverde spiegels zijn niet om aan te zien, weet iemand een leuk alternatief? en waar te bestellen?

photo22.jpg
 
Ik had op mijn 660 ook geen spiegels zitten maar heb er eentje opgezet (zat erbij, in plastic nog :) ).

Ik kijk vooral in de spiegel vooraan het stoplicht om te kijken of er geen rood/wit achter me staat...
 
ik zag net iemand wat over knippers zeggen nou zijn die standaard dingen vaak ongelovelijk lelijk daarom kun je eens kijken op www.easyparts.nl ( ik weet dat dit ene site is voor brommer maar hier hebben ze hele mooie kleine knipperlichtjes voor op het 8terspatbord) dus misschien is het en idee
 
Ik heb het maar zo opgelost:

full


Dat zijn de spiegels die ook op een KTM Duke II zitten. Maar sommige scootertjes hebben ze ook. Ze hebben me al van een rijbewijs-invordering bespaard !!!
*O* *O* *O* Ik zag de blauwe zwaailichten van de politie op tijd !!! *O* *O* *O*

Maar ik vind het zonder spiegels uiteraard mooier, maar met die stomme politie is het niet anders...
 
Die Fred heeft heb ik ook op mijn Husaberg.Alleen de linkerkant.
Toch erg handig als je bij stoplichten staat te wachten en je wilt weten of er geen blauwe jongens achter je staan.
Zie dat Duderuud het ook kent... ;)
husaberg2ra.jpg
 
Laatst bewerkt:
die duke spiegels zijn idd best acceptabel,maar er zijn ook designspiegels voor meer dan het dubbele.... *D
 
Als je maar goed achter je kan kijken. De meeste mooie spiegels zie je alleen je mouw in. Ik wil alleen weten of er juten in buurt zijn en ga toch veel te hard om in etalageruiten te kijken of ik wel een mooie spiegel heb.
 
Ik heb zo'n klein Bar-end (streetfighter achtig) spiegeltje op m'n Husq 570 SM...deze verkleint ook iets...ziet wel niet veel maar wel GENOEG!

crgb.jpg


niet dezelfde wel zoiets

:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan