Spiegeltje trappen!

Belonen van dat soort mensen gaat lastig Replica.. ik zou ook graag een duim willen opsteken naar iedereen die aan de kant gaat, maar je moet wel op blijven letten.. maar ik neem aan dat ze wel begrijpen dat je ze dankbaar bent dat ze even aan de kant gaan. In de auto ga ik ook altijd aan de kant voor motorrijders... wie niet als ie in een koekblikje zit? :)
 
ach ja ik doe het soms maar het heeft zo weinig nut en veroorzaakt meer spierpijn he je moet die bovenarmen ineens veel meer gebruiken B|
 
ach ja ik doe het soms maar het heeft zo weinig nut en veroorzaakt meer spierpijn he je moet die bovenarmen ineens veel meer gebruiken B|
 
Jij gebruikt ze twee keer zie ik... :+

Maar goed, van de week nog m'n poot uitgestoken en zo'n spiegel geramd. :(
Dat idiote ding keek naar me... B|
 
:Z

Geen oma voorbij zien komen... :? 2001... goed jaar... voor een Shiraz... maar voor een topic :?

[me]Snarfman vindt dat op dit moment MF-oma een paar ongelofelijke doodschoppen krijgt... zomer/komkommertijd?[/me]
 
niet doen! Behoud je waardigheid door vooral niet aggressief te reageren op aggresiviteit. Dat leidt alleen maar tot escalatie. Laat die klootzak met zijn veel te kleine pikkie lekker in zijn sop gaar koken.

Heel effectief is om heel cynisch je duim op te steken als iemand zich als een oetlul gedraagt. Deed ooit iemand bij mij, en ik voelde me toen behoorlijk lullig.
Haha idd, als ik word dwarsgezeten in het verkeer laat mijn man zich meestal even afzakken en doet dat ook, en maakt ook wel eens het gebaar van petje af hoor :+
Vind dat altijd wel leuk om te zien.
Zelf werk ik hoofdzakelijk met die ene vinger ;)

Wel leuk hoor, die ouwe topics van stal :P
 
Ik weet ook wel dat je met in agressie in ut verkeer de wereld niet verbeterd, maar dat moet iemand anders op zo een moment maar even van me overnemen, kan niet alles tegelijk.
 
Nog niet tegen een spiegel geklopt (moet me soms wel in houden O-) ), wel al ééns een spiegel tegen mijn arm gehad tijdens het rijden tussen een file.
Was een dag later een joekel van een blauwe plek op mijn arm.
Moet toegeven dat sommige in hun blikken doos er soms om vragen ééns stevig aangepakt te worden, ze maken er soms een hobby van om mottorijders proberen omver te kegellen. :(
 
niet doen! Behoud je waardigheid door vooral niet aggressief te reageren op aggresiviteit. Dat leidt alleen maar tot escalatie. Laat die klootzak met zijn veel te kleine pikkie lekker in zijn sop gaar koken.

Heel effectief is om heel cynisch je duim op te steken als iemand zich als een oetlul gedraagt. Deed ooit iemand bij mij, en ik voelde me toen behoorlijk lullig.
:^
Ik stak ook heel droog het duimpje terug omhoog de lucht in en wees daarna naar m'n fiets :z
Flapdrol ging gewoon naast me staan voor het stoplicht, half over het voorsorteervak voor linksaf :?
Toen er een toeterende auto achter m stond, heb ik m maar nogmaals mijn duimpje gegeven O-)
 
alle koekblikken oppleuren.... die verpesten alleen maar mooie bochten/kneedowns/stoppies/wheelies
en zeker het uitzicht om nog niet eens te spreken van die mooie naald op je toeren/kilometerteller die in het rood staat te bakken


en JA ik ben gefrustreerd |(
lekker op t circuit gaan rijden ipv openbare weg? :P
 
ook wel eens tegen een spiegel met de hand getikt en vaker de behoefte gehad om m eraf te trappen, nooit gedaan.
Wel eens tegen een auto getrapt die mij bijna klemreed tussen hem en de stoeprand toen hij naar rechts uitvoegde zonder zijn dode hoek te sjekken.
en ik had me toch opeens een ruimte na de 'boink' op zijn auto. O-)


VFRiendelijke groetuh
Speedy
 
Niet doen..zou je ook niet leuk vinden als je met je duffe kop in de koekblik in de file zit en er komt weer zon aso op 1 wiel ...euh 2 wielen aan...

keep it cool
 
...En als ze die spiegel niet gebruiken, kan je hem net zo goed eraf trappen... Leuk motto :+

Die neiging heb ik vaak met de bediening van de richtingaanwijzers van veel auto's, ff handje door het open raam en die hendel eraf rippen. "je gebruikt hem toch niet ??" Lijkt me heerlijk !!
 
Net als zoveel van dit soort meningen en topics wordt er van 1 kant een verhaal gedaan. Als je zelf nu in een blik rijd, dan doet een vrachtwagen of busje alles verkeerd. Zit je op de fiets, dan doet alle gemoteriseerde verkeer wel iets wat niet goed is.

Iedereen is met zichzelf bezig. Dus er ontstaan helaas elke dag van dit soort situaties. Duim omhoog steken naar de echte eikels doe ik ook. Kop schudden bij de twijfelgevallen en de rest... laat maar. Anders blijf je bezig met opwinden en wordt je eigen rijstijl er niet beter op.

Er zijn blikkers die geen motorrijbewijs hebben, die zich geen beeld kunnen vormen bij de snelheid en kwetsbaarheid van een motor. Ik denk dat je daar rekening mee dient te houden.

Maar zelfs als motorrijder in een blik heb je soms nog van die rijders op 2 wielen de je doen verbazen. Moet je daar dan rekening mee houden?
Voorbeeld is een drukkere snelweg, geen file want we rijden nog rond de 90. Dan komt er een motorrijder in een dun jasje gehuld met spijkerbroek met geweld tussen de auto's door. Ik kan me voorstellen dat een autorijder op dat moment wel wat anders aan zijn hoofd heeft dan zo'n scheurijzer. Hij dient immers afstand te bewaren en op te letten dat er niet geremd wordt, of dat er mensen van rijbaan wisselen.
 
99% van de gevallen die je expres 'blokken' zijn van die gefrustreerde types. Van die (meestal) gasten die eigenlijk ook op de motor hadden willen zitten, maar nu in hun astra of golf (van de zaak) in de file staan. Zielig gewoon. Daar ga je toch geen energie aan verspillen?? :? Laat ze lekker zielig zijn.
Spiegeltje er af schoppen, dan beland je toch wel op hun niveau... Ze verwachten wel een boze reactie, daarom is het idd leuker om je duim op te steken of naast ze gaan staan en applaudiseren of zo :) :+
 
he wil je mij niet gefrustreerd noemen....
Ja ik ben zo iemand die in de file staat met een golf van de zaak. Maar ik raak niet gefrustreerd door 2 wielige verkeers deelnemers, jaloers is een beter woord. Behalve als het 35 graden is want dan sta ik lekker stil met climate control :(
 
Het zal bekend zijn dat de 'drivers seat' in de top 3 staat van plekken waar het meest wordt gescholden... Door de anoniemiteit is het makkelijk je dagelijkse spanningen af te reageren op het verkeer om je heen.
Maar kwaad met kwaad vergelden? Wie wordt daar beter van? Het is in de besproken situatie beter een duimpje op te steken wat meestal een moment van verbazing en daardoor vaak ook bezinning te weeg brengt bij de maniak! Je laat ook meteen zien zien wie hier de meest wijze is...
 
Terug
Bovenaan Onderaan