Spiegelvizier Schuberth QM1

GillroY

MF'er
23 jan 2006
34
0
Ik heb een Schuberth QM1 en hier zou ik graag een spiegelvizier op hebben. Helaas kan ik nergens een shop vinden op internet die die dingen verkoopt. Volgens het boekje bij de helm moeten ze wel bestaan...

Iemand met een QM1 die weet hoe ik aan zo'n vizier kom?
 
Termaat in Nijmegen al eens geprobeerd? Weliswaar geen specifieke internetwinkel, maar de kans dat ze 'm hebben (of voor je kunnen bestellen) is groot.
 
Volgens de Schuberth-site is er een helder, een 60% bruingetint en een 80% grijsgetint vizier.

En elke Schuberth leverancier kan het voor je bestellen.
 
Termaat in Nijmegen al eens geprobeerd? Weliswaar geen specifieke internetwinkel, maar de kans dat ze 'm hebben (of voor je kunnen bestellen) is groot.

Heb ze even een mailtje gestuurd, bedankt voor de tip!

Volgens de Schuberth-site is er een helder, een 60% bruingetint en een 80% grijsgetint vizier.

En elke Schuberth leverancier kan het voor je bestellen.

Je hebt helemaal gelijk, ik had in het boekje van de Schuberth van m'n vriendin zitten kijken, en daar heb je wel een spiegelvizier voor. Voor die van mij bestaan inderdaad alleen een bruine en grijze (voor de geinteresseerden: bruin = art nr 401200315, grijs = art nr 01200317)
Ik kon het trouwens niet terug vinden op de Schuberth site.
 
Op Schuberth.com, eerst naar Motorcycle, dan de QM1 selecteren,
dan zie je aan de rechterkant een lijst "knoppen" staan.
Bij Accessoiries staan de gekleurde vizieren genoemd, niet onder visors :?
 
Op Schuberth.com, eerst naar Motorcycle, dan de QM1 selecteren,
dan zie je aan de rechterkant een lijst "knoppen" staan.
Bij Accessoiries staan de gekleurde vizieren genoemd, niet onder visors :?

Ik zie het, ik had inderdaad niks gevonden bij visors en toen niet verder gekeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan