Spijker in mijn band verdomme!

Megaladon

MF veteraan
13 jan 2003
2.838
0
zh
Ik ga lekker om 16:30 van mijn werk in nieuw vennep naar huis toe en ik merk aan het eind van de straat dat mijn motor niet erg lekker op de weg ligt. Ik al rijdend naar mijn voorband kijken en ik zie dat die niet lek is. Ik besluit toch maar even om te stoppen want ik vertrouw het niet. Ik zet de motor neer en ja hoor zachte achterband. gelijk tijdig komt er een mede motorrijder langs en die wijst dus ook naar mijn achterband. Hij keert en vraagt of ik een motorzaak in de buurt weet. Gelukkig zit bruggeman motoren bij mijn werk vlak om de hoek. Ik rustig rijdend naar bruggeman en men constateerde dus dat er een spijker in zat. Ik had behoorlijk de pest erin. gelukkig hadden ze een bt020 liggen die ze er direct voor me om konden leggen.

Schade 235 euri.

Ik moest het ff kwijt. Ik was al lang blij dat het niet op de snelweg was gebeurt met die hitte. :(
 
Had het ook...proppie dr in en rijden maar...schade iets van 20 euries.
(2 keer gehad en nooit last gehad van die prop,alleen zou ik dat niet in de voorband doen)

Grtzz...
 
kon je die dan niet herstellen :?

ik heb 2 maal in een nieuwe band een spijker gehad (een die had een gat van een halve cm gemaakt) gewoon hersteld en door gereden.

in de huidige zat ook na 300km een nagel,ook hersteld

en 235€ voor een nieuwe band :?

beetje overdreven
 
Spannend he, dat motorrijden.
Je weet nooit wat je tegen komt.
Al 2x gehad, maar stond toen midden in de rimboe.
Lang leve de ANWB

Peter.
 
moet je nou echt zo'n topic openen??? :(


[me] ik verveel mezelf ook wel eens, ga dan op zoek naar mede-motorrijders
en sla een spijker in de achterband[/me]
 
Heb ik ook in gehad een spijker in mijn achterband.....hebben ze ook een prop in geschoten,maar ik had er geen fijn gevoel bij...
De volgende dag meteen een nieuwe band laten monteren,een prop is leuk voor nood maar niet om kilometers lang mee door te rijden vooral niet als je boven de 200 komt...
 
Is mij ook gebeurd met een 50km oude/nieuwe band. Baalde ook als een stekker, maargoed. Band ligt nu nog steeds weg te rotten in de garage :X :o
 
Is mij ook gebeurd met een 50km oude/nieuwe band. Baalde ook als een stekker, maargoed. Band ligt nu nog steeds weg te rotten in de garage :X :o
ben benieuwd. bij mij n schroef erin na 18 km.....

Heb er een nieuwe om laten leggen en de kapotte weggebracht. Wordt gerepareerd (gevulcaniseerd) Hoop er in de winter dan nog wat mee te kunnen rijden.... Over 2 a 3 weken weet ik of het gelukt is...
 
Van binnenuit plakken en oprijden die band.

235 euries voor een band en ook nog een 020!!!! Hahaha de TS heeft nu een rondje ipv een sterretje :P :+
 
Van binnenuit plakken en oprijden die band.

235 euries voor een band en ook nog een 020!!!! Hahaha de TS heeft nu een rondje ipv een sterretje :P :+

_O-

Idd plug erin.
Als er vakkundig een plug gezet wordt van binnenuit,krijg je daar echt nooit problemen mee.
 
Verleden week ook gehad , bij de dealer laten herstellen voor 25€
Bandje eraf , plug erdoor , binnen vulcaniseren en bandje er terug op en balanceren.
Nu is het wel zo dat niet elk gat gerepareerd kan worden .
Als het een scheurtje is bv. of het gat zit te ver naar de zijkant .
 
De band die er om zat was niet de juiste band. Ik heb deze via iemand van het forum gekocht voor weinig. Het was eigenlijk een band voor een vfr zei mijn dealer. Hij was minder breed en iets hoger. Ik had er al over na zitten denken om die band er weer af te halen. Ik weet niet wat je normaal voor een bt020 betaald. Volgende keer laat ik er wel een propje in schieten en zorg ik dat ik een reserve band thuis heb liggen. Ik bestel dan wel een setje banden in spanje.
 
Uhm, volgens mij was zijn achterband kapot. Dus ongeveer 65 eurie betaald voor de persoon die die band erom heeft gelegd. Ligt wel een beetje in lijn met wat ze tegenwoordig in een motorzaak voor een monteur durven vragen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan