SPIJKERS,SPIJKERS EN NOG EEN SPIJKERS,en je BT-010

nadeel: je achterwiel moet eruit en het repareren kost tijd. ongeveer een uur. dus vandaar die 100gld. dat champginonnetje kost een paar gld.
Een uur?! Bij mijn auto was dat letterlijk op 10 minuutjes klaar. Kostprijs was ook VERREvan 100 piek btw en ik stond er met m\'n neus op te gapen dus ik ben zeker wat er gebeurd is.
 
Dat is snel!
Wiel er af, wiel op bandendemontageapparaat, band er af, paraplu er in, band terug monteren, wiel op balanceermachine balanceren, wiel terug, in exact 10 minuten????
Sorry Pooh, maar volgens mij heb je het nog steeds over een prop van buitenaf, die veel minder veilig is dan zo\'n paraplu van binnenuit.
Die prop van buitenaf is wel een fantastisch reparatiemiddel voor als je in niemandsland staat.
Groetjessszzzzzzz........
 
ZEKER weten van binnen uit de band.. ik stond er met m\'n neus op weet je wel :)
band losschroeven van auto, die band op zo\'n machine die de band van de velg lospeuterd, daarna de band rond het gat wat poetsen (opschuren), gat vergroten, weer wat schuren, een \'goedje\' eraan, die paraplu ding erin, goed trekken aan de buitenkant van de band enzoverder...

exact 10 minuten zal ik niet zeggen maar ik ben er op blijven wachten en het duurde ECHT niet lang.. en ik verveel me nogal erg snel als\'k moet wachten
 
Laatst bewerkt:
OKEE, je hebt me overtuigd! :+
Inderdaad, een uur is best lang voor dit karweitje, en 100 gulden hoeft het ook niet te kosten.
Groetjesszzz......
 
Een uur?! Bij mijn auto was dat letterlijk op 10 minuutjes klaar.
Kweetnietzogoedmeer of het gaat om een voor- of achterband maar een achterbandje verwisselen bij een auto is wat simpeler dan bij een (ketting-)motor. Daar doen ze toch echt geen 10 minuutjes over...
 
Kweetnietzogoedmeer of het gaat om een voor- of achterband maar een achterbandje verwisselen bij een auto is wat simpeler dan bij een (ketting-)motor. Daar doen ze toch echt geen 10 minuutjes over...

Da\'s natuurlijk helemaal waar. Auto is maar 4 of 5 bouten losschroeven antuurlijk.. was\'k effe vergeten en klaoske met mij denk\'k :)
 
Nouderdenou!
Als je spulletje een beetje gangbaar is:
Op de bok zetten, splitpen uit de moer peuteren, moer losdraaien, hoofdas eruitrukken, tandwiel er uit pakken, en daaristie!
Hoeft nie veel langer te duren als bij een auto.
Ik heb daar nog wel eens voor getraind!!
Dat was voor een endurance race op Zolder, dan telt elke seconde om de wielen te wisselen.
Groetjessszzzzzzzz......
 
klosje heb jij last van de groetjezzzzzzzz ziekte?

of heb je er heel veel over...pfieuw :P
 
Zit op een duf kantoortje van R.W.S. bijna te sszzzzzlapen!
Het enige vertier hier is het forum, vanaar
Groetjes. (beter zo!) :z
 
Ga ander werk zoeken. Doe ik ook!

Bij mijn huidige werkgever heb ik wel leuk een internet-aansluiting (één van de zeer weinige...), en ik heb zo weinig te doen dat ik daar veel gebruik van maak. Allemaal heel leuk, maar uiteindelijk verveel je je toch op zo\'n dag.

Besloten andere baan te zoeken, nieuwe omgeving, nieuwe werkzaamheden, hopelijk veel drukte. Ben dan alleen wel mijn internet-aansluiting kwijt op mijn werk, eb thuis zal ik eerst een andere PC moeten kopen (huidige heeft IE3, schiet niet echt op met dit forum) om weer te kunnen reageren.

Ga waarschijnlijk ook heel erg mijn supersnelle aansluiting missen, wordt nu weer een modempje. \ '(
 
Ach je hebt bij alle werkgevers wel eens drukke en rustige tijden. Zit hier zelf bij Leidschendam op de tekenkamer en daar is het nu ook niet druk. Aannemers zijn pas net terug van de bouwvak dus dat zal wel weer niet lang duren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan