spijt?

Twov

MF veteraan
4 mrt 2003
1.172
0
Ik vroeg me af of al die mensen die hun brommer al op zolder hebben gestald daar geen gigantische spijt van hebben nu het zo'n heerlijk zacht motorweertje is .Ik vind het nu persoonlijk lekkerder motorweer dan hartje zomer.
 
nou, toevallig dacht ik daar vandaag aan (onder het :] ), je zult hem nu maar in de winterstalling hebben staan, of knus ingepakt in de schuur, afgetankt, gepoetst, dekentje erover en aan de druppellader.... ;)
 
Ik vroeg me af of al die mensen die hun brommer al op zolder hebben gestald daar geen gigantische spijt van hebben nu het zo'n heerlijk zacht motorweertje is .Ik vind het nu persoonlijk lekkerder motorweer dan hartje zomer.

:^

Perfecte temperatuur nu. Niet te warm en niet te koud. T-shirt en korte broek onder textiel pak en lekker rijden.
Nu voel je tenminste geen zweet in je reet :+

Ben ik trouwens de enige die 10 x per dag de vraag te horen krijgt: "Is dat niet koud nu op de motor ?". En dan moet antwoorden: "Nee, ideaal nu, ik kom licht zwetend m'n pak uit"
 
Tis alleen maar spannend om met regen door een file te rijden :9

gewoon het hele jaar door. Alleen met overdreven veel sneeuw laten staan :)
 
ze zeggen dat her zout ligt????? maar ik wil eigenlijk nog rijden !!!
 
Ik heb helemaal geen spijt, ik heb zojuist nog even heerlijk gereden. Heel simpel, ik pakte de sleutels, liep naar de motor en ben er mee weggereden. Winterklaar, gestald voor de winter???? wa's dat? Pekelfiets, onzin! Gewoon regelmatig schoonmaken, die dingen zijn er om te rijden, niet om mooi te wezen op zolder.
 
Ik heb helemaal geen spijt, ik heb zojuist nog even heerlijk gereden. Heel simpel, ik pakte de sleutels, liep naar de motor en ben er mee weggereden. Winterklaar, gestald voor de winter???? wa's dat? Pekelfiets, onzin! Gewoon regelmatig schoonmaken, die dingen zijn er om te rijden, niet om mooi te wezen op zolder.
Wat voor fiets heb jij dan ?
 
Ik heb helemaal geen spijt, ik heb zojuist nog even heerlijk gereden. Heel simpel, ik pakte de sleutels, liep naar de motor en ben er mee weggereden. Winterklaar, gestald voor de winter???? wa's dat? Pekelfiets, onzin! Gewoon regelmatig schoonmaken, die dingen zijn er om te rijden, niet om mooi te wezen op zolder.

D'r zit hier iemand om het forum gewoon mijn gedachtes neer te zetten!!

Maar inderdaad, rijden, helemaal met dit weer, echt perfect. Het is een beetje miezerig af en toe, maar dat maakt me niet uit.
 
Vind ik dus ook. De bike staat kant en klaar in de schuur, het is dus opstappen en wegwezen. Stoppen??? Dacht het niet!!! Zodra het droog is ga ik rijden, bij regen bedenkt ik me meestal nog drie keer. Maar toch zie ik niet in waarom ik deze hobby niet 's winters kan uitvoeren.
 
Aan de ene kant is het erg lekker om nu te rijden. Niet te koud, niet te warm. Maar ik durf en niet meer zo hard een bocht te nemen als ik in de zomer deed (Voor mij hard dan. ;) ) Dus ik heb eigenlijk minder plezier als in de zomer. Neemt niet weg dat ik ook nu nog graag een stukje ga rijden.
 
Nee geen spijt.

Heb een nagenoeg kale voorband die aan vervanging toe is dus daar ga ik niet mee rijden met dit rottige herfst weer. Nee die van mij laat ik droog staan en krijgt een beurt. Tegen feb/maart '04 trek ik haar er wel weer uit.

[me]Rml rijdt motor voor zijn plezier en dat heb ik niet als het regent.[/me]
 
:^

Perfecte temperatuur nu. Niet te warm en niet te koud. T-shirt en korte broek onder textiel pak en lekker rijden.
Nu voel je tenminste geen zweet in je reet :+

Ben ik trouwens de enige die 10 x per dag de vraag te horen krijgt: "Is dat niet koud nu op de motor ?". En dan moet antwoorden: "Nee, ideaal nu, ik kom licht zwetend m'n pak uit"

Ja exact, vanochtend ook aan de pomp, vraagt een oudere man uit een Alfa 156 aan me of het niet koud is. Toen ik zei dat ik zweette dacht ie dat ik een grapje maakte :S.
 
Op dat antwoord krijg ik ook wel eens die reactie ?
Zo van: "hehe, jaja, maar is het nu koud of niet ?" |(

En toen vervolgens het verhaal, ja ik rijd ook wel eens in de zomer, maar alleen als het lekker weer is (lees: als je jezelf te pletter zweet), maar daar is het nu te koud voor..
 
|( ik niet. Als je nu beetje leuk bochtjes wil pikken moet je gvd goed opletten om niet op je smoel te gaan...


:^ Die van mij staat nu aan de druppel lader. Maarrr daar komt bij dat ik net mn rijbewijs heb (4500km zomerkilometers) en dat ik eerst ff fatsoenlijk wil leren rijden)
 
Terug
Bovenaan Onderaan