spijt?

ja ikke heb de motor wel bijdehand heb echter ook een winterstop in mijn verzekering

Dat zullen er toch wel meer hebben ????????:0
 
Rijd nog steeds elke dag naar mijn werk op de motor, en ga zo goed als elk weekend wel een stukje toeren..is wel ietsie minder in de regen (vooral als je door een industriegebiedje moet met oliesporen en veel bagger op de weg :( )..maar ja des te meer plezier heb je weer als de weg goed droog is..
Als het gaat vriezen/sneeuwen of als ze echt gaan pekelen dan mag ie een winterslaapje houden.
 
Beetje wel ja...............maar aan de andere kant, ben ik lekker aan 't rommelen om 'm er volgend seizoen helemaal toppie eruit te laten zien.

Net mooi racegaas gekocht, ben een beetje aan 't spuiten (monozit), moet nog een beetje met epoxy of polyester gaan rommelen.
Kortom..........ben genoeg met 'm bezig, zal 'm heus niet vergeten, alleen rijden zit er voorlopig ff niet in :( :)
 
ik Rij nog steeds door, Wij hebben gisteren nog een ritje gemaakt van 470 mijl door N.Carolina en het weer was prachtig ( 23 graden ), gisteravond toen we terug kwamen toen begon het wel even beetje fris te worden, maar dat hoort er ook bij.
 
deze gek zit nog te twijfelen tussen motorloze winter dus stalling of toch maar een goedkoop pekelfietsje er bij kopen
 
ik Rij nog steeds door, Wij hebben gisteren nog een ritje gemaakt van 470 mijl door N.Carolina en het weer was prachtig ( 23 graden ), gisteravond toen we terug kwamen toen begon het wel even beetje fris te worden, maar dat hoort er ook bij.

....tsja, helaas hebben we hier de laatste week alleen maar kl#te-weer.

Maar goed, ik probeer het hele jaar door te rijden, in de hoop dat er nog een paar mooie winterdagen bijzitten. Verzekering loopt gewoon door, en zoals net al gezegd is met een paar goede schoonmaakmiddelen kom je een heel eind.

Enne, idd voorzichtig rijden met deze wegomstandigheden. Maar lekker blijven tuffen in de winter heeft toch ook wel iets... :) :]
 
Nog een reden om 's winters door te rijden. Ik heb een paar weken geleden een aanrijding gehad. Motor staat nu al 4 weken bij de garage omdat de expert van de verzekering er niet uitkomt :( Moet er niet aan denken dat dat in de zomer gebeurd ;)
 
geen spijt, nog volop aan het rondkachelen :] . Vanavond stond er wel een flinke bries, het kostte een hoop moeite om op één rijbaan te blijven op sommige momenten.
Motorrijden met hindernissen, ook leuk :) .
 
Ja Oma, het weer is ernaar om dit ouwe lijk weer eens uit de kast te halen.
 
Ik had eigenlijk een winterstop op me verzekering van 15 december tot 1 maart maar heb het niet vol gehouden :)

Heb twee dagen geleden de verzekering gebeld en weer omgezet naar het hele jaar en vanmiddag nog heerlijk een uurtje rondgereden *D
 
Eigenlijk is het heel goed sturen zo, ik kan het niet nalaten elke dag op de motor te springen. Heb geen medelijden voor de mensen die de motor in de kamer hebben staan, want ik snap ze gewoon niet? :)
 
Wie zet z'n fiets tegenwoordig nou nog in winterstalling?
Met die winters van de laatste jaren is 't toch heel goed doorrijden.
Vooral blijven doorgassen; aangezien men beweert dat klimaatveranderng gevolg van luchtverontreiniging is.
Wordt het ieder jaar beter.

8-)
 
Heb mijn Difi jas in reparatie (moest een nieuwe rits in) en die is opgestuurd naar de fabrikant en nu al zo'n 3 weken weg...
Ik was weer eens (zoals zo vaak) veel te impulsief door hem IN mijn wintervakantie weg te brengen, zodat ik dadelijk met het mooiere weer in ieder geval mijn jas weer in orde had. |( B|
Nu baal ik als een stekker dat ik met al die mooie dagen niet meer heb kunnen rijden.. :(
 
Heb mijn Difi jas in reparatie (moest een nieuwe rits in) en die is opgestuurd naar de fabrikant en nu al zo'n 3 weken weg...
Ik was weer eens (zoals zo vaak) veel te impulsief door hem IN mijn wintervakantie weg te brengen, zodat ik dadelijk met het mooiere weer in ieder geval mijn jas weer in orde had. |( B|
Nu baal ik als een stekker dat ik met al die mooie dagen niet meer heb kunnen rijden.. :(

Waar had je die jas dan ook gekocht, Cindy?

8-)
 
nooit spijt, heb altijd wel een motor in de verzekering en belasting, meestal alle twee, dus bij slechtweer een motor en bij goed weer een nog mooiere motor en bij ijs rijd ik niet.
 
Ik vroeg me af of al die mensen die hun brommer al op zolder hebben gestald daar geen gigantische spijt van hebben nu het zo'n heerlijk zacht motorweertje is .Ik vind het nu persoonlijk lekkerder motorweer dan hartje zomer.
:^

Lol, ik dacht hetzelfde. Ik dacht in december nog, zal ik 'm voor een maandje of 2 uit de verzekering halen, heb al een poosje niet kunnen/willen rijden.
Tot afgelopen zondag dan :] :P ....

D@mn... oma toch :9 ..
 
ben blij dat ik zondag even een thundercat kon lenen van een maat van me, was echt lekker rijden. je kwam alleen maar racemotoren tegen, dik in orde dus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan