Spijt...

sporter

MF'er
18 aug 2004
79
0
Hoogeveen
Vorige week zaterdag vertelde ik hier nog dat ik de trotse eigenaar was van een super magna 700. Hij reed fantastisch, hoewel ik erg aan het bochtenwerk moest wennen met zo´n ding. Toch blijf de leeftijd (1987) aan mij knagen in verhouding met de hoeveelheid pegels wat ik ervoor had neergeteld. Als ik 2000 eurie´s meer had neergeteld had ik er 1 gehad die wel 12 jaar jonger was. Die techniek blijft natuurlijk ook niet stilstaan.

Maar ja, ik had een concessie gedaan, door minder geld uit te geven. Maar dat gevoel, had ik nou maar ietjes meer betaald. Dan had ik ..... Daar komt bij dat ik geen lor verstand heb van die dingen. Zondagmiddag wilde hij ook nog een niet starten, dan heb je helmaal pijn in je buik van spijt.
Vrijdag heb ik de dealer opgebeld en hem het verhaal voorgelegd. In eerste instantie moest ik 200 euro´s toeleggen op de super magna. Maar gelukkig werden we het eens en kreeg ik hetzelfde weer, voor wat ik ervoor betaald heb. Ik heb hem ingeruild op een mooie zwarte Fazer 600. Wat een verschil is dat zeg als je hierop rijdt. Bouwjaar is van 1999 en heeft ongeveer 18.000 gelopen. Kreeg nog drie maanden garantie en een voorjaarsbeurt. Pffff hier ben ik weer goed van af gekomen. Dus luister na je gevoel en doe geen concessies als het niet hoeft.

By the way, de motorzaak waar ik hem heb gekocht heeft veel mooie jonge motoren met een leuk prijskaartje. Kijk eens op www.jagermotoren.nl

Tot slot nog even een plaatje van de Fazer

full


[Edit Baksteen: foto zichtbaar gemaakt ;) ]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bike past ook beter bij je nick "Sporter". Dit zal een wereld van verschil zijn bij het stuurwerk.
Anyway, mooie motor, hoop dat je je hier WEL goed op/mee voelt.
Veilige km's toegewenst.
 
Leuke fiets. kan je heeeel veel plezier mee hebben.
Veel veilige km's met je nieuwe bike toegewenst
 
Ik hou zelf ook niet van het doen van te grote concessies bij een aanschaf van een auto of motor. Als ik iets wil dan wil ik dat en niets anders. Mits het wel mogelijk is natuurlijk.

Mooie motor, ziet er goed uit! Veel plezier ermee en ik weet zeker dat ie nog lekkerder rijdt omdat je eerst op een 12 jaar oudere fiets reed.
 
Kun je je ondertitel ook weer gelijk aanpassen ;)

Veel plezier met je (mooie) nieuwe bike!
 
Veel plezier met je Fazer. Het is een heerlijke fiets, ik heb zelf een Fazer 600 uit 2001 (zilvergrijs).
Geweldig soepele fiets en power genoeg om de "grote jongens" bij te kunnen houden. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan