Spijt

Overloper.......... Lees het nou goed daar krijg je spijt van!! :)

Ben ik ook bang voor.. Sowieso is het al weer ff wennen om 4 cilinder te rijden na een dikke V-twin.. :X Hoop echt voor je dat je er geen spijt van zult krijgen. Maar Soes 750 is ook errug leuk speelgoed. :9~ Suc6!
 
167428

Hier heb ik spijt van gekregen, had ik nooit weg moeten doen, maar ja te weinig geld en geen ruimte om hem in te bewaren. Dus verkopen maar. (Was wel jaren geleden) ;(

111642

Het bloed kruipt waar het niet gaan kan, (of zoiets) dus weer een motor gekocht, wel totaal anders. Maar het plezier is er niet minder om. ;}

:] :]
 
Zal ik er ook nog ff 1 posten dan om de pijn nog iets ondraaglijker te maken :X

full
 
Hebben jullie dat ook wel eens meegemaakt, dat je een motor hebt weggedaan en er jaren later nog steeds spijt van hebt? Ik had een brute, glimmende blauw/witte TL1000R uit '98 en heb 'm na een paar jaar weggedaan omdat ik bang was dat de inruilwaarde te laag zou worden als ik er nog meer km's mee zou maken. Noooooit moeten doen. STOM, STOM, STOM. :( Het was gewoon mijn Motortje. Ik kon lezen en schrijven met dat ding.

Je kunt zeggen, koop dan weer een nieuwe, maar het was gewoon DIE motor, DIE ene TLR. Geen andere TLR kan die motor vervangen. Klinkt stom, maar ik was zelfs gehecht aan krasjes op bepaalde plaatsen; die uitlaten, het geluid, het blauwe ruitje, alles. ;(

Zo dat lucht op. Ben trouwens wel heel gelukkig met m'n Busa nu, maar het zal nooit meer zoals met m'n TLR-etje worden. Snif :+

Wie heeft dit ook? Misschien kunnen we dan samen uithuilen :) :+ *D

Weet je ik zit met hetzelfde alleen is bij mij het kwaad nog niet geschied :)
M'n huidige schatje voldoet aan al m'n eisen en wensen en al m'n ziel en zaligheid zit erin, maar het spookt ook constant in m'n hoofd over die inruilwaarde :?
Graag zou ik volgend jaar een brute TL rijden of een '95 GSXR om het uiterlijk en het vermogen (waar nu een chronisch tekort aan is B| )maar na het lezen van jouw verhaal blijf ik denk ik voorlopig bij m'n huidige :z
 
Weet je ik zit met hetzelfde alleen is bij mij het kwaad nog niet geschied :)
M'n huidige schatje voldoet aan al m'n eisen en wensen en al m'n ziel en zaligheid zit erin, maar het spookt ook constant in m'n hoofd over die inruilwaarde :?
Graag zou ik volgend jaar een brute TL rijden of een '95 GSXR om het uiterlijk en het vermogen (waar nu een chronisch tekort aan is B| )maar na het lezen van jouw verhaal blijf ik denk ik voorlopig bij m'n huidige :z


Tja het hoeft niet voor iedereen zo te zijn. Misschien is je volgende fiets wel helemaal "tha bomb" en zul je geen moment spijt hebben. Maar ik was ook nieuwsgierig naar andere kanonnen :9~ Ik heb 'm toen ingeruild op een nieuwe RSV Mille. Ook een geweldige fiets (was het meest onder de indruk van de remmen -hallelujah!-), maar ik had iets met die TLR, wat ik met de Mille nooit gehad heb. Als je de motor die je hebt of wilt hebben geweldig mooi vindt, doet dat al heel veel voor je binding met die motor (bij mij wel). Dan neem je minpunten graag voor lief.

Tough decision.. Suc6 :]
 
Ik kan me ook niet voorstellen dat ik die van mij ooit weg ga doen...
full

Het is mijn eerste, en het is na anderhalf jaar nog steeds mijn droomfiets.
 
eeehm...ik heb nog geen motor...maar ik vind het wel jammer dat me fiets gestolen werd en die mis ik ,zaten aprilia stikkers op dat telt ook :+

 
Terug
Bovenaan Onderaan