Spikecity

ufo2000

Die hard MF'er
23 jun 2004
338
0
Spijkenisse
Ik tuf nu net een maandje rond, maar nog geen MF-er gezien..
Spijkenissenezen, waar zitten jullie?

Post meteen ook ff een piccie van je fiets!
 
he daar ,

ik rij wel met een sticker op me kenteken !!!!

ik rij een :} sp1 :} en woon in de maaswijk.
maar was er al geen topic van spijkenisse ?? volgens mij wel.

maar we moesten nog steeds een mf spijkcity rit houden !!!!

full
 
Ja, lijkt me leuk, een spikecity ritje...
Ik heb geen ander spikecity topic gezien, maar ik zit hier ook nog niet zo lang.
oh ja, hier een piccie van mijn bike...
full
 
ook ik uit de maaswijk. Als je het fietsbruggetje onderdoor bent woon ik aan de rechterkant. Aan dat water.
Heb nog niet echt mooie foto's. Hoop ee beetje op die van Brainz van de MF meeting.
 
Woon ook in spijkenisse, in de schenkel. Ben een keer gespot bij hemo in hekelingen en verder nog nooit terwijl ik wel een sticker heb sinds een paar weken.Maar ik spot zelf verder ook nooit mfers hiero dus komop laat je eens zien. Ik rijd op deze bike alleen meestal zonder mede pasagier.

full
 
he daar ,

ik rij wel met een sticker op me kenteken !!!!

ik rij een :} sp1 :} en woon in de maaswijk.
maar was er al geen topic van spijkenisse ?? volgens mij wel.

maar we moesten nog steeds een mf spijkcity rit houden !!!!

(Afbeelding)

Inderdaad dat zouden we toen ene keer gaan doen een mf spijkcity rit maken,
lijkt me leuk
 
ik spot ook eigenlijk niemand,

maar als je twee VTR SP1`tjes ziet, dan ben ik het met me motor maatje vtrmars.

voor een rit ben ik zeker in !!!!!

en zie je wel dat er een topic al bestond.
 
Ga heel goed opletten rijd vaak nog effe een rondje door spijkenisse en een beetje richting zuidland enzo.En zwaai altijd naar elke motorrijder, als ik er een zie.Maar ze rijden bijna nooit voor me en dus kan ik ook niet kijken of het een mfer is.Maar ik let op nu extra op de moto's die ik gezien heb en zal extra zwaaien met twee handen alst kan als ik ene van jullie tegen kom
 
Gave VTR heb je, SP1. Die van Ralphie ook BTW.
Ik ben ook wel in voor een ritje...

Ik woon nabij de Schenkelweg (vlak bij dat ronde gebouw van de ortho) en ik hoor hier gemiddeld 10 tot 100 motoren per uur langs rijden.... dan is de opkomst wel magertjes, ja.

groetjes
Rob
 
Gave VTR heb je, SP1. Die van Ralphie ook BTW.
Ik ben ook wel in voor een ritje...

Ik woon nabij de Schenkelweg (vlak bij dat ronde gebouw van de ortho) en ik hoor hier gemiddeld 10 tot 100 motoren per uur langs rijden.... dan is de opkomst wel magertjes, ja.

groetjes
Rob

Ow ik rijd altijd langs de ortho maar volg gewoon de weg dan, ik vind de boch vanaf de brandweerkazerne en dan richting de ortho wel kicke daar had ik voor de eerste de eerste keer me steppie aan de grond gereden.Bij the way, jouw pizza zou wel nog lekker warm zijn aangezien domino pizza's nu vlak bij jou zit :9
 
Rob !

Als ik weer een keer bij je buurtjes langskom zal ik niet met de auto komen

Goed ???

Groeten Ger
 
Ik kan die pizza's bijna ruiken.. :-)
Maarrehh ik bak zelf veel betere pizza's

Ow ik rijd altijd langs de ortho maar volg gewoon de weg dan, ik vind de boch vanaf de brandweerkazerne en dan richting de ortho wel kicke daar had ik voor de eerste de eerste keer me steppie aan de grond gereden.Bij the way, jouw pizza zou wel nog lekker warm zijn aangezien domino pizza's nu vlak bij jou zit :9
 
ook ik een post dan, kom ook uit spijkenisse maaswijk en rijd op een blauwe r6 zoals te zien is op pic. lijkt me wel gezellie ook spikesjitty-mf-tocht, uuuhoiiiiii

Bijlage: r6 mij.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vandaag Kawa Er-5 gespot bij Metro Marrewijklaan..........

Of zit ik nou in het verkeerde topic ????
 
Ik rij bijna elke doordeweekse dag vanuit maaswijk spijkenisse uit maar heb pas 1x spot te weten : Stekman :}

Onderstaand mijn motor

mm13092004.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan