SpikesTreffen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spike6601

MF'er
28 mrt 2005
77
0
Voor wie 9 september niks te doen heeft is welkom op ons treffen wat door omstandigheden niet in Wijchen maar in Cafe Lombok in Cuijk gehouden wordt.

Live muziek van de band Afterburn uit Wijchen, tattoo artist, bier en genoeg te vreten en natuurlijk een lekkere Striptease!!!!!!. :9~ *O*
Ook is er een grote campeerplaats.

Motorrijders welkom.
 
Laatst bewerkt:
Ach ja, het was mmaandagmorgen toen ik dit schreef, en mijn eerste werkdag na de vakantie.
Maar gelukkig zijn er altijd wakkere mensen die dit even corrigeren.
 
Spikes?

Ik kan me iets herinneren over een campertrofee op het Komo treffen.

ik heb voor dat weekend nog niets in de agenda staan, dus zal kijken.
 
Klopt Ratman, die trofee moeten we op het longcoats treffen van dit jaar in gaan leveren, maar we hebben hem nog niet terug........nouja, het is een heel verhaal.

Maar je bent meer dan welkom op ons treffen in Cuijk, en neem vooral al je clubleden mee.
 
Op het loncoatstreffen ben ik ook van de partij, zal Bob weer met de camper komen? Ik vind dat dat niet kan.... maar ja die trofee was dan ook niet voor niets. })

Ik zal onze club inlichten over het treffen.
 
Trouwens, ik heb ook nog een leuke striptease danseres weten te regelen.
Kijk maar eens op onze site.

http://www.spikeswijchen.nl (www.spikeswijchen.nl)
 
Hey Arno,

Volgens mij staat die troffee die jij bedoeld bij de Amsterdamse Biker Club!
Die hebben wij vorig jaar namelijk aan hun overhandigd bij het Koude Mutsentreffen bij Boele's nadat we hem weer door BEF overhandigd hadden gekregen bij de Annual Meeting bij Les Tronces in de Vogezen....volgen we em nog? *O*

boerderij_abc1.jpg


wisseltrofee_boerderij_alphen.jpg



En die campertroffee waar Ratman het over had is toch overhandigd door jullie bij het KOMO-treffen?

img_0159.jpg




:+
 
Ik kan het niet echt meer volgen, ik weet alleen dat we hem aan de Longcoats terug moeten geven.


Wil je mij zien paaldansen dan? kan me leukere dingen voorstellen! *O*
 
Zorgen jullie nou maar gewoon dat je er allemaal bent op 9 september, dan kunnen we nog zien!! })
 
Voor wie 9 september niks te doen heeft is welkom op ons treffen wat door omstandigheden niet in Wijchen maar in Cafe Lombok in Cuijk gehouden wordt.

Live muziek van de band Afterburn uit Wijchen, tattoo artist, bier en genoeg te vreten.
Ook is er een grote campeerplaats.

Motorrijders welkom.
-O- Laat ik die dag net vertrekken naar Griekenland -O-

Maar hopelijk een andere keer, want ik ben zeker van plan om bij de Spikes langs te komen! :Y Ik heb een tijd geleden mail-contact gehad met een van de Spikes (of jij Arno of ene Achim met een Intruder) om eens te komen optreden...we hebben zelfs speciaal voor jullie 'South of Heaven' van Slayer op ons repertoire gezet })

Voor allen die wel gaan: VEEL PLEZIER!!!! *O*
 
Dan weet ik wel waar dat was, volgens mij in de Tourstop in Melderslo.
Jammer dat je niet kunt die dag.
 
jammer dat ik die dag 'n andere party heb, was graag even langs gekomen
maar .... en bij deze de groetjes aan d'n pit...van die kale bats uut de graaf.
zal wel weer op de klep worden. tot dan en veel plezier op/met jullie treffen.
 
Klopt Ratman, die trofee moeten we op het longcoats treffen van dit jaar in gaan leveren, maar we hebben hem nog niet terug........nouja, het is een heel verhaal.

Maar je bent meer dan welkom op ons treffen in Cuijk, en neem vooral al je clubleden mee.

Clubleden heb ik vorige week allemaal ingelicht dus ik ben benieuwd wie er mee komen
 
Ratman, je bedoelt Longcoatstreffen Gasselternijveenschemond.
Daar moeten wij inderdaad heen ja.

Hebben we iets goed te maken geloof ik.
 
Trouwens, deze heb ik laten maken. is het iets? voor iedere betalende bezoeker

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/411643/f32b06faa388ce4457cfbf8c045770d3 (patch.jpg)​
 
En de Flyer

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/411645/8088a6e38f81cf5fde2b3e493539c1c7 (9sep2006spikesk65.jpg)​
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan