Spiksplinternieuwe MF user

Italianway

Rookie
3 nov 2009
1
0
Boskoop
Hallo Iedereen,

Hier pak ik gelijk de gelegenheid om mijzelf voor te stellen.
Ik ben Rha, net 20 geworden en zelfs zonder A rijbewijs al te veel bezig met de welbekende krengen. Vorige week woensdag ben ik in 1 keer voor mijn theorie geslaagd met maarliefst 4 fout :} Verder heb ik ook al een X aantal lesjes gehad en het gaat wel aardig.​

Outfit:
Voor mijn verjaardag heb ik een 2 delig alpinestars leren pak gekregen van mijn lieftallige vriendin. Schoenen en handschoenen had ik daarvoor al gekocht van alpinestars dus qua outfit ben ik redelijk compleet.​

Motor(scooter):
Vorige maand heb ik de knoop doorgehakt om toch eindelijk de beruchte gilera runner 180cc 2takt te kopen. Eerst na veel onderzoek te doen kwam ik er achter dat ''de motorrunner'' ook wel genoemt erg dieftal gevoelig is. Desalniettemin blijft het een geweldig apparaat voor de gene die de ouwe goude scootertijd niet achter zich kunnen laten. Ik heb 2 jaar geleden een gilera runner 50 cc gekocht waar ik veel geld in heb gestoken. Mijn plan is dus de beter uitziende onderdelen op de motorscooter te zetten om zo het ''98 modelletje een beetje te modden. Uiteraard kan er op motorische gebied ook het één en ander veranderd worden maar dat moet ik nog goed onderzoeken.​

Diefstal:
Zoals ik al aangaf is de motorscooter erg in trek bij de dieven. Zo kreeg ik van het weekend van een vriend van mij (die 20km verderop woont) een smsje. In het smsje stond dat iemand de motorscooter bij mij uit de tuin zou halen. Echter gaat dit niet meer lukken omdat ik de motorscooter heb verplaatst naar een andere plek. (dit even ter info) Voor de mensen die de runner ook een geweldig apparaat vinden houd er rekening mee dat dit dus kan voorkomen.​

Toekomst:
De Gilera runner 180cc is natuurlijk niet de motor ( de meeste noemen het niet eens een motor) waar ik het echte motorrijden op zal leren. Ik hoop zodra ik mijn rijbewijs heb een ducati er bij te kunnen kopen.​

Gr Rha!!
 
Laatst bewerkt:
Das nou een mooie introductie!!!

full


Welkom op het MF Rha !!!!

full


full
 
Terug
Bovenaan Onderaan