Spin leeft in oor van motorrijdster

Plastic Power

MF veteraan
16 jan 2002
3.757
0
Zutphen
Spin leeft in oor van Griekse vrouw
10 juni 2002

ATHENE - Een Griekse vrouw die last had van hoofdpijn bleek onderdak te bieden aan een spin. Haar huisarts heeft de spin verwijderd die zich in het oor van de vrouw had genesteld. Op de Griekse televisie was te zien hoe de dokter de spin uit het oor van de 33-jarige vrouw haalde. "Toen ik de patiënte onderzocht, kwam ik tot mijn verbazing spinrag tegen en toen zag ik ook nog iets bewegen", vertelde de arts.

De vrouw had tijdens een rit op de motor opeens iets vreemds gevoeld in haar oor; dat was waarschijnlijk het moment waarop de spin haar oor binnendrong. "Omdat de temperatuur daarbinnen ideaal is, is de spin gebleven", aldus de arts.


Bron: Telegraaf
-------------------------------------------

Eh...dit is toch niet te geloven :?
"Wat zeg je, ik heb een spin in m'n oor?!"


CAT
 
Volgens mij heb ik dan al een hele dierentuin in m'n hoofd, Mooooo :+

Hoe vaak ik niet en vliegje uit m'n oor heb moeten vissen... Irritant is het!
 
Een banaan in je oor heb ik wel eens van gehoord (lang leve Bert en Ernie), maar een spin :?
't word steeds gekker met de berichtgevingen.
 
Laatst bewerkt:
keb wel is op discovery channel gezien, dat een mens gemiddeld zo`n ongeveer 6000 spinnen in zn leven opeet. en dit gebeurd dan het meest in je slaap...........
 
keb wel is op discovery channel gezien, dat een mens gemiddeld zo`n ongeveer 6000 spinnen in zn leven opeet. en dit gebeurd dan het meest in je slaap...........
Dacht dat dat er maar 7 of 9 waren :?
Zo'n oor is lekker warm enzo, maar daar komen toch weinig vliegjes en aanverwanten om te eten lijkt mij. Wordt dus een beetje magere spin daar in je oor...
 
Dacht dat dat er maar 7 of 9 waren :?
Zo'n oor is lekker warm enzo, maar daar komen toch weinig vliegjes en aanverwanten om te eten lijkt mij. Wordt dus een beetje magere spin daar in je oor...

Hahaha: 6000 lijkt mij ook wat veel! Dan zou je 16 jaar lang, iedere nacht een spin moeten doorslikken... Pffff..

In die uitzending hadden ze het er wel over dat er (gemiddeld) in ieder huis rond de 6000 spinnen huizen...

Waarschijnlijk iets door elkaar gehaald? ;)

[me]bertje heeft sinds kort ook een helmmuts[/me]
 
Laatst bewerkt:
Spiderwoman to the rescue :P

Hmmz lijkt mij niets zo'n beessie in je hoor.. achja misschien houd die spin wel van lege onbenutte ruimte's :D
 
6000/365 = 16.nogwat.

dat betekend dat bij een gemiddelde leeftijd van 80 jaar je om de 5 dagen 1 spin eet.

:r
 
Sja, het de Telegraaf.... dan weet je al genoeg :)


Vanmorgen hoorde ik het bij Stendersvroeg op 3FM. Ik vond het op zich wel een aardig bericht en de Telegraaf is dan inderdaad DE krant om het op te zoeken...

Wat zal die spin een lekkere oorsmeersmaak in z'n bek hebben trouwens :r


CAT
 
Vanmorgen hoorde ik het bij Stendersvroeg op 3FM. Ik vond het op zich wel een aardig bericht en de Telegraaf is dan inderdaad DE krant om het op te zoeken...

Wat zal die spin een lekkere oorsmeersmaak in z'n bek hebben trouwens :r


CAT


Ga jij het effe controleren dan?? :+

Of misschien had die vrouw hele schone oren daarna... :P :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan