Spinder deel 2

tjonge,sommige hebben altijd geluk. (ik hoop wel dat je genoten hebt)
ps: die knipper lichten werken goed als je maar niet remt want dan zie je er geen zak meer van......
 
tjonge,sommige hebben altijd geluk. (ik hoop wel dat je genoten hebt)
ps: die knipper lichten werken goed als je maar niet remt want dan zie je er geen zak meer van......
 
Mmmmmm.......... Vanmiddag nog ff op de spinder geweest 0m 15.00 maar der was geen mens te bekenen. hoeveel graden moet het voor jullie zijn!!!!!!!
 
Temperatuur is goed en het is droog! Maarre ik heb de griep goed te pakken dus kan de deur niet uit is wel flink balen.
 
Mmmmmm.......... Vanmiddag nog ff op de spinder geweest 0m 15.00 maar der was geen mens te bekenen. hoeveel graden moet het voor jullie zijn!!!!!!!

Had je maar met ons mij mee moeten gaan.
Dan had je lekker wat km's gemaakt.
Toch lekker een dikke 200 km gereden vandaag.
Wij zijn naar bergen op zoomn gereden en zo belgie in en toen geloof ik weer terug.
Het zijn wel stevige rijders maar dat bevalt me wel.
We zijn met 8 man geweest.
 
Had je maar met ons mij mee moeten gaan.
Dan had je lekker wat km's gemaakt.
Toch lekker een dikke 200 km gereden vandaag.
Wij zijn naar bergen op zoomn gereden en zo belgie in en toen geloof ik weer terug.
Het zijn wel stevige rijders maar dat bevalt me wel.
We zijn met 8 man geweest.
Nee dank je dan zal hij toch eerst ingereden moeten zijn Jan


8-)
 
Nee dank je dan zal hij toch eerst ingereden moeten zijn Jan


8-)
full
 
Is er vandaag niemand op de spinder geweest?


Ik ben ook even geweest om ong. 15:00 hr en volgens mij heb ik jou ook even gezien.
Ik was er toen de politie die stomme draai midden in de bocht maakte om die twee bromfietsertjes aan te houden en die gele TLR dus bijna in de zijkant van de woutenwagen reed.
Het was er in ieder geval niet zo druk als ik verwacht had.

Volgende keer misschien beter. :] :] :]
 
Ik heb vandaag de eer gehad om jullie mooie Spinder es te bekijken als Noord Hollandse 8-)

Leuke bochies :}
 
jongens bedankt voor het bellen, heb de hele dag zitten
wachten tot er iemand zou bellen of langs zou komen :r :r :r

Er bestaat ook zoiets als zelf initiatief nemen hoor, hier word mee bedoeld dat je ook zelf kunt gaan rond bellen!!

En Ja Jan Jappie en ik waren er ook om een uur of 4, toen waren er een man of 6, jou niet gezien, trouwens.

8-)
 
Ik ben ook even geweest om ong. 15:00 hr en volgens mij heb ik jou ook even gezien.
Ik was er toen de politie die stomme draai midden in de bocht maakte om die twee bromfietsertjes aan te houden en die gele TLR dus bijna in de zijkant van de woutenwagen reed.
Het was er in ieder geval niet zo druk als ik verwacht had.

Volgende keer misschien beter. :] :] :]

Ik kan me jou zo niet voor de geest halen.
Maar ik was er op dat moment ook ja met de politie dus ik zal jou ongetwijfeld ook hebben gezien.
 
WIJ WAREN ZATERDAG IN DE NAMIDDAG OOK NOG EVEN EEN KIJKJE WEESTE NEMEN.

BUITEN HAGA-SAN, WEINIG BEKENDEN GEZIEN, MAAR HET SEIZOEN IS BEGONNEN 8-)
 
KLOPT ALS EEN BUS HAGA, MAAR KENDE STEELWEEL NOG NIET. OP EEN OF ANDERE MANIER VORIG JAAR NIET GEZIEN DAAR.

MAAR OOK STEEL IS NU EEN BEKENDE...

sorry van de capslock.....staat nu eenmaal standaard aan op mijn werk. O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan