SPLAT!

Terminator

Die hard MF'er
1 jun 2001
524
0
Nieuwegein

Gisteravond even een blokkie om over de dijk. Errug lekker weertje.

Alleen hing er zo'n "wolk" met vliegjes. SPLAT! Is niet echt tof. Ik reed verd*mme nog geen 10 minuten en ik kon m'n vizier al weer schhon gaan maken.

Iemand nog goeie tips voor reiniging onderweg? (Speeksel en een handschoen zijn namelijk niet ideaal! *D )
 
Als je over een dijk rijdt, kan je je helm toch even onderdompelen in de rivier.

Zie het probleem niet
 
Gisteravond even een blokkie om over de dijk. Errug lekker weertje.

Alleen hing er zo'n "wolk" met vliegjes. SPLAT! Is niet echt tof. Ik reed verd*mme nog geen 10 minuten en ik kon m'n vizier al weer schhon gaan maken.

Iemand nog goeie tips voor reiniging onderweg? (Speeksel en een handschoen zijn namelijk niet ideaal! *D )

Vocht doekjes misschien..?? Klein formaat, licht van gewicht, laten je helm ook nog een lekker ruiken (als je doekjes met geur neemt).
Het is maar een idee, ik denk dat ik dat ga doen.
Ik gebruik altijd MotoWash om mijn helm schoon te krijgen, spuit, spuit 8-) en weg is de vlek, alleen heb ik dat thuis en NIET onderweg.
 
Als er genoeg vliegjes op je vizier zitten kom je vanzelf in de rivier terecht, je ziet, alles wordt vanzelf opgelost
 
Geen vizier op de helm... .nog makkelijker opgelost en je hoeft niets mee te nemen ;)

DAT heeft me dus eens een voorvork gekost, zonder dollen......

Dit dateert nog uit mijn brommer tijdperk, ik had toen een peugot 103 sp, in de "hoogste" uitvoering zogezegd.... (langste voorvork en hele lange achterschokbrekers)

Ik rijd van het zwaansmeer af (uitgeestermeer recreatie veldje) en krijg in BEIDE ogen een vlieg (tweeling misschien?), en wijk daardoor van het paadje af, met als gevolg dat ik tegen een overstekend bankje aanreed, wat moest dat ding daar nou zo ineens?? Hele voorvork gewoon krom |(

Nee is absoluut geen aanrader.......

_________________
System error, hit any user to continue

Flitsende iconen zijn in!



[ Dit Bericht is bewerkt door: BYM op 2001-06-15 22:56 ]
 
{offtopic}

Jeeemig.. BYM.. ik heb 21 Jaar in Heemskerk aan de Tolweg gewoond.. dat is ook dichtbij dan.. :)

Dat wist ik al dat onze "roots" vlakbij elkaar lagen }) , ik ben geboren in Wormerveer en heb 21 jaar in Krommenie gewoond , nu woon ik in Zaandijk......
 
Ik heb altijd een klein potje valma anti vliegenmeuk bij me en zakdoekjes. Werkt prima. Die valma meuk lost vliegen prima op (ook als ze nog vliegen }) ). Omdat Valma van die grote flessen verkoopt vul ik een gebruikt aftershave flesje. Dat past makkelijk in mijn motorpak
 
Dat wist ik al dat onze "roots" vlakbij elkaar lagen }) , ik ben geboren in Wormerveer en heb 21 jaar in Krommenie gewoond , nu woon ik in Zaandijk......
{offtopic}
Zaandijk ? Waar dan ? Ik woon op de Paukenhof (bij de Avia pomp)
{/offtopic}

[ Dit Bericht is bewerkt door: MartijnL op 2001-06-18 11:52 ]
 
Op 2001-06-15 23:54, schreef BYM:
Dat wist ik al dat onze "roots" vlakbij elkaar lagen }) , ik ben geboren in Wormerveer en heb 21 jaar in Krommenie gewoond , nu woon ik in Zaandijk......
{offtopic}
Zaandijk ? Waar dan ? Ik woon op de Paukenhof (bij de Avia pomp)
{/offtopic}

[ Dit Bericht is bewerkt door: MartijnL op 2001-06-18 11:52 ]

Ik heb je een private message gestuurd
 
Terug
Bovenaan Onderaan