Splinter nieuwe motor overall van On-Brain!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb jij meer dan 1100 Euro zonder te passen voor een onbekend merk pak betaald? :X

Nou niet meer maar wel 1100 euro ja excl. verzenden.
En nogmaals onbekend hoeft niet altijd te zeggen dat de kwaliteit niks is!
Als je komt kijken hoeft niet te zeggen dat je moet kopen.
Maar dan zul je zeker zien dat het kwalitatief en functioneel een zeer goed pak is!

En zonder te passen gekocht ja.
Soms moet je risico's nemen in het leven he! _O-

En ja heb er een factuur bij gekregen ja!

Wat een domme vragen worden er soms gesteld en dan nog te zwijgen over de opmerkingen. Het is een verkoop topic en als je hem niet wilt reageer dan niet!
Lijkt wel dat ik mijn eigen spullen die ik te koop aanbied hier moet verdedigen.
Het is zoals het staat hierboven en als je interesse hebt kun je reageren.
 
Laatst bewerkt:
Wat een domme vragen worden er soms gesteld en dan nog te zwijgen over de opmerkingen. Het is een verkoop topic en als je hem niet wilt reageer dan niet!
Lijkt wel dat ik mijn eigen spullen die ik te koop aanbied hier moet verdedigen.
Het is zoals het staat hierboven en als je interesse hebt kun je reageren.
Als je al 5,5 jaar actief bent op MF zou je toch moeten weten dat;

- verkooptopics 9 vd 10 keer verprutst worden door derden
- producten afgekraakt worden
- spelfouten zwaaaaar aangerekend worden
- iedereen elke bewering van de verkoper in twijfel trekt
- iedereen het beter weet dan jij
- er altijd maar dan ook altijd geprobeerd wordt af te dingen, we zijn tenslotte NL'ers die voor een dubbeltje op de 1e rang willen zitten...
- enz. enz.

Welkom op MF... *O*
 
Als je al 5,5 jaar actief bent op MF zou je toch moeten weten dat;

- verkooptopics 9 vd 10 keer verprutst worden door derden
- producten afgekraakt worden
- spelfouten zwaaaaar aangerekend worden
- iedereen elke bewering van de verkoper in twijfel trekt
- iedereen het beter weet dan jij
- er altijd maar dan ook altijd geprobeerd wordt af te dingen, we zijn tenslotte NL'ers die voor een dubbeltje op de 1e rang willen zitten...
- enz. enz.

Welkom op MF... *O*


Dat weet ik maar niemand zegt er dan iets van maar ik nu wel. O-) ;)
Maar bedankt Jouri jij weet dus goed wat ik bedoel. :}
 
onbekend pak zeg.. is het wel echt leer???



;) :j
schopje voor dit ubergeile en GOEDE pak, voor dat geld koop je geen soortgelijk nieuw stukje koe *O*
 
Wat een domme vragen worden er soms gesteld en dan nog te zwijgen over de opmerkingen. Het is een verkoop topic en als je hem niet wilt reageer dan niet!
Lijkt wel dat ik mijn eigen spullen die ik te koop aanbied hier moet verdedigen.
Het is zoals het staat hierboven en als je interesse hebt kun je reageren.

Het heeft er waarschijnlijk ook wel iets mee te maken dat de meeste mensen eerst een pak willen passen, omdat er nogal wat verschil in de pasvorm van de diverse merken zit, en 1100 euro toch best een hoop geld is om zomaar ff te betalen.
En het blijft een forum he, iedereen kan en mag reageren, en doet dat ook meestal vol overgave ;)
 
Erg mooi pak, ondanks dat ik reeds ben voorzien van een mooi stukkie koe, wil ik wel weten van wat voor leer het is gemaakt: Koe of Kangoeroe.

zal je linkie naar een mogelijk geinteresseerde sturen.
 
Erg mooi pak, ondanks dat ik reeds ben voorzien van een mooi stukkie koe, wil ik wel weten van wat voor leer het is gemaakt: Koe of Kangoeroe.

zal je linkie naar een mogelijk geinteresseerde sturen.


Het is van Koetje Boe leer. :+
Hoor het wel als hij interesse heeft.
 
Hoi, Heb je de site waar je deze pak heb besteld? Vind het een mooie pak maar verkeerde kleur! Grt Jim
 
Laatst bewerkt:
Gister toch nog een keer aangetrokken of hij echt niet beter zat.
Maar hij is echt net iets te groot! '( '( '(

Anders had ik hem lekker zelf gehouden!
Is gewoon echt een super mooi en goed pakje!!
 
Laatst bewerkt:
Mooi weer kickje!!

Niemand die wil schitteren op zijn mooie motor en in dit mooie en gave pakje!!! :] *D
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan